Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Goddavmeddig skrev:Det lyder da lidt underligt, at du ikke får protein igennem din daglige kost, hvad kan dette skyldes? Hvis dette kan passe, skal du drikke mere end én gang vil jeg mene.

mrOkay skrev:Nono, jeg får da med garanti protein igennem min kost, men det er ikke sådan jeg bevist går efter at spise tun flere gange om dagen for at få protein. Jeg spiser generelt bare som jeg lyster
Dvs. jeg vejer pt. 73 kg, så skal jeg op omkring de 150 gram protein i hver shake?

mrjz95 skrev:lol held og lykke med at drikke den der skal noget væske til

mrOkay skrev:Dvs. jeg vejer pt. 73 kg, så skal jeg op omkring de 150 gram protein i hver shake?

mrOkay skrev:mrjz95 skrev:lol held og lykke med at drikke den der skal noget væske til
Haha, jaaa det jo det.
Jeg har et meget, meget fysisk arbejde som jeg er ved 4-5 timer om dagen LIGE inden jeg tager direkte ned og styrketræner.
Er det så nok med de 150 gram protein på 1 dag? (Udover hvad jeg ellers skulle få i kosten)

Jepperm skrev:På en hel dag ;) ..
Og så lidt.

tårnet skrev:Lav en kostplan istedet for "Æder hvad der lyster"
få dig et træningsprogram.. Anbefalder FB da du virker ekstemt ny så de tunge basis øvelser til en solid grundlæggende styrke..
Og få guds skyld start ud med lav vægt, og få teknikken på plads..
Værsgo.
Og kan sku ikk dy mig.. Syntes at du skulle gå ind i artikkler istedet for at stille sådan et tåbeligt spørgsmål..

Storfod skrev:Jepperm skrev:På en hel dag ;) ..
Og så lidt.
Inkl. det han får gennem kosten.. Og ikke 150g protein udelukkende i shakes

tårnet skrev:Forstod du ikke hvad jeg skrev?? Hvis du havde været inde i artikler havde du ikke været her..
Så det der var da et ringe eksempel..

chiller skam.. Kan bare ikke altid se mening i når folk siger imod realiteter. Samme som alt det brosience der er rundt omkring..
tårnet skrev::D chiller skam.. Kan bare ikke altid se mening i når folk siger imod realiteter. Samme som alt det brosience der er rundt omkring..

tårnet skrev:Jeg svarede da også på spørgsmålet..??
Og så angreb jeg

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster