Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1268
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1266

Følg bodybuilding.dk på

Hvordan bliver man trimmet efter bulkning?

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej, Ja jeg har nu bulket siden sommers. Jeg har taget 8-9 kilo på siden, der er sket tydlige resultater på min krop, men jeg har nu fået en delle på maven.

Så er mit spørgsmål så: Hvordan får jeg den væk igen, uden at jeg mister alle mine muskler? Jeg har aldrig haft dette problem før, så det er også derfor jeg spørger. Jeg har læst lidt om at man skal være i kalorieunderskud på omkring 300 kcal om dagen, men hvad skal man så udover dette?

Jeg har tænkt mig at vente til februar, med at gøre mig sommerklar, men jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan jeg gør, så jeg ligesom er forberedt.

Hilsen Mikkel :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Du skal cutte. Det vil sige, at du skal ligge i energiunderskud. 300-500 kcal om dagen. Sådan beholder du mest muligt af dine opbyggede muskler. Du kan enten vælge at spise mindre, dyrke mere motion eller kombinere de to ting.

Jeg ville bare gå igang med det samme. Der er ingen grund til at rende rundt med en delle på maven indtil feb?

Reputation point: 70

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 130.00
- Dødløft: 145.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Det er liiige præcis indlæg som disse, der gør at jeg plæderer for lean bulking. Folk himler op om all out bulking - en masse unge drenge hører og ser dette, og går igang med at æde løs. Pludselig står de så og er blevet lidt tykke og ved egentlig ikke hvad de så skal gøre.

Til trådstarter: Det lader til du ikke har styr på nogle helt basale ting omkring kosten; jeg kan varmt anbefale at du går i krig med vores artikelarkiv. Under "kost" vil du finde op til flere artikler der kan koste lys på problemstillingen.
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin

Reputation point: 75

Geografisk sted: Copenhagen

Træner her: The Gym

For satan da... en DELLE....nu går jorden under den 21 dec som Mayaerne har forudsagt.. :o :D :cry:

Nej okay. Hvad så efter træning. Der kører jeg nu protein pulver + Carbs (cirka 75 gram). Skal jeg så skære ned på dette også? Og fedtet på maven, forsvinder det ved at man løber?

Jeg tror jeg tager december med, og så begynder på at cutte. For det er sgu ikke det fedeste med det "ekstra"hud på maven.

Jeg har skam læst nogle af de artikler. Jeg har ovenikøbet hentet en app der hedder shape up club, som fortæller hvor meget man skal spise for at tage noget bestemt på i ugen. Og det er ikke fordi dellen som sådan generer mig. Det var bare en af mine venner der sagde at jeg da havde fået mig en lille delle.

Og hvad jeg har læst på siden her, har jeg bare fået at vide at man skulle bulke og så cutte, da det var nemmest :)

Hej Larsendrengen.

Jeg tror ikke bodybulding er noget for dig, desværre.
Hvis ikke du har uhyggeligt godt styr på din kost og træning (hvilket du ikke lader til, at ville ha eftersom du stadig stiller spørgsmål du ville få svar på hvis du fulgte essensens glimrende råd) vil du ikke kunne undgå at blive i hvert fald en lille smule tyk en gang imellem for, at kunne blive stor og stærk. Det er desværre sådan verden hænger sammen.
With dreams to be a King, first one should be a man

Reputation point: 5

Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 175.00

Tilbage til Begynder forum

Brugere online