Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 873
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 870

Følg bodybuilding.dk på

Hvordan fører i log ?

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej allesammen

Jeg syntes det kunne være rart hvis der var nogen som havde nogen gode råd til at ens log blev succesfuld ?

så hvis der er nogen af dem som har holdt deres længe der kunne give nogle gode råd til hvordan i holder jeres og finder tid til det kunne det være rart ?

et par spørgsmål kunne lyde sådan her.

hvordan skriver i træningen ned ovre i centret? printer i bare et papir ud og notere eller køber i en notesbog i tiger og bruger den ? evt. mobiltelefon ?

hvordan får i det fra jeres papir og ind på computeren ? har i en skabelon hvor det bare skal kopieres over eller skriver i det hele fra ny hvergang ?

find gerne selv på flere.

Mvh.

Blunt
Brugeravatar

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 155.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Blunt skrev:Jeg syntes det kunne være rart hvis der var nogen som havde nogen gode råd til at ens log blev succesfuld ?

Hvad er en succesfuld log for dig? At der kommer tonsvis af besøgende, at det hele er super struktureret eller noget helt tredje?

Personligt skriver jeg alt ned i en lille kalender, når jeg er i centret. Til tider husker jeg bare det hele udenad. Hvordan jeg skriver det ind her på bb.dk kan du jo se i min log.

Blunt skrev:har i en skabelon hvor det bare skal kopieres over eller skriver i det hele fra ny hvergang ?

Jeg skriver stort set det hele på ny hver gang. Men helt seriøst, det tager absolut ikke mere end 1-2 minutter, med mindre man ikke kan huske hvad man har lavet - eller skriver en mindre historie til.
Eat clen, tren hard
Brugeravatar

Reputation point: 135

Geografisk sted: Århus C

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Dødløft: 180.00

Kostplan: Ingen kostplan

Sjovt nok en ting lige præcis Flamingo og jeg snakkede om igår.

Personligt har jeg en lille bog, hvor jeg skriver øvelser, sæt/reps etc. + lidt små anekdoter fra dagens træning.

Derudover chit-chatter jeg en del i min logbog, men det kan du jo (som Flamingo påpeger) se i loggen :)
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

Jeg husker det hele i hovedet, det går fint 95% af tiden. Er du ikke en super-husker, så tag en lille bog med, som de andre foreslår.
Jeg fører log her på siden for at holde styr på min træning - der skulle gerne være en opadgående tendens i mine løft. Min log er generelt røvkedelig for alle andre, men jeg får selv det ud af den, som jeg ønsker.
Det tager mig max to minutter at skrive log for en enkelt træning, så det er der ingen problemer i.

Reputation point: 0

Træner her: OBBC

Se det er jo 2 vidt forskellige sider fra folk med 2500+ indlæg hver som gør det på hver deres måde..

men for mig ville en succesfuld log være en hvor jeg havde nemt ved at se hvor langt jeg var kommet i forhold til de mål jeg havde sat og gerne med en del kritik hvis man gjorde noget godt eller dårligt..

men det er vel som med alle andre ting at hvis man ikke lægger tid i det så gider andre heller ikke at gøre det. ?
Brugeravatar

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Dødløft: 155.00

Blunt skrev:men det er vel som med alle andre ting at hvis man ikke lægger tid i det så gider andre heller ikke at gøre det. ?

Det siger lidt sig selv, at en tør log uden nogen form for musik, humor, billeder, historier og hvad der nu ellers hører til, næppe vil tiltrække mange læsere. Sidens mest besøgte logs indeholder alle disse elementer i mere eller mindre grad :wink: Hvis du udelukkende vil have en log for din egen skyld og for at kunne følge din egen fremskridt, er det jo underordnet.
Eat clen, tren hard
Brugeravatar

Reputation point: 135

Geografisk sted: Århus C

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Dødløft: 180.00

Kostplan: Ingen kostplan

Er selv begyndt på log her igår, den mest succefulde log vil nok for mig være, hvis jeg har motiveret mig til at skrive i den hver dag, de næste år, derefter kigge et år eller 2 tilbage og så kan man jo kun smile eller grine, håber jeg da :lol:
Light weight BABY!!!
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Nørresundby

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 185.00
- Dødløft: 210.00

Tilbage til Begynder forum