Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 923
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 920

Følg bodybuilding.dk på

Hvordan går man pro?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Har længe tænkt over hvordan man kan være professionel bodybuilder.

Altså hvordan kan man tjene nok til at kunne leve af den ene indkomst. Hvis man bliver nr. 5-10 til shows som man jo ikke deltager i mere end maks 3-4 af om året, så er ens indtjening jo ikke nok til at forsørge en hele året rundt. Og mange af de proer jeg kender lever jo virkelig livet. De rejser rundt over hele verden osv.

Er det sponsorpenge hele svineriet, eller bare en stor andel?

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 115.00
- Dødløft: 110.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Ja det er sponsors deals nogle af de helt store lever af. Det er ikke anderledes end som ved så mange andre sportsgrene. Se bare på den deal Ronaldo har med Nike. Der er hans spillerløn pebernødder i forhold til.
Det er dog langt fra alle med et pro kort, som er så heldige og må arbejde på siden også.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Off topic: Prøv for sjov skyld at tjekke upcoming (dvs. fortsat collegespiller) NBA-spiller Andrew Wiggins SKOkontrakt ud: http://www.deseretnews.com/article/8655 ... ffers.html

Reputation point: 185

Styrkeliste
- Bænkpres: 137.50
- Squat: 175.00
- Dødløft: 225.00

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Ja, kender godt til Andrew Wiggins, har fuldt ham i et par år nu, og den 10-årige $180 mio skokontrakt er vanvittig.

Sådan en som Christian Guzman lever også af bodybuilding, men laver også mange ting ved siden af som;

- Laver træningsprogrammer.
- Laver kostplaner.
- Har sit eget gym.

Sådan nogle er der vel også en helvedes masse af.

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 115.00
- Dødløft: 110.00

Snakker vi IFBB pro, skal du have en helvedes masse penge. Det er måske top 10 i verden som kan leve udelukkende af sponsor aftaler. Resten af pro'erne arbejder ved siden af. Bodybuilding er en "sport" hvor at størstedelen bruger langt flere penge end det giver igen. :)
Brugeravatar

Reputation point: 5

Pind skrev:Ja det er sponsors deals nogle af de helt store lever af. Det er ikke anderledes end som ved så mange andre sportsgrene. Se bare på den deal Ronaldo har med Nike. Der er hans spillerløn pebernødder i forhold til.
Det er dog langt fra alle med et pro kort, som er så heldige og må arbejde på siden også.

Ronaldo tjener ca. 120 mil om året i spiller løn (så ville nu ikke kalde det pebernødder :) ), men hans situation er også meget usædvanlig da han får en del af trøje salget og derved er hans indtægter udover spillerlønnen meget højere end andre fodboldspillere, og hans kontrakt med Nike er bestemt heller ikke dårlig :lol:

Men de fleste fodboldspillere lever jo (godt) af den grundløn de får, har hørt om superliga spillere der tjener over 100.000 om måneden, uden at de er specielle profiler :o
Brugeravatar

Reputation point: 15

Træner her: fitness world Englandsvej

Ja det er dyrt at være pro BB'er idag. Der skal store mængder mad, og enorme doser kreatin til.
Jeg mindes at der var en der stod frem på et eller andet forum, for en sum tid siden. De doser han berettede om var fuldstændig umennskelige. Men generelt set kunne jeg forestille mig at bedere gener er = flere skejser.
Be excellent to each other!
Brugeravatar

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00

The EctoLion skrev:Ja det er dyrt at være pro BB'er idag. Der skal store mængder mad, og enorme doser kreatin til.
Jeg mindes at der var en der stod frem på et eller andet forum, for en sum tid siden. De doser han berettede om var fuldstændig umennskelige. Men generelt set kunne jeg forestille mig at bedere gener er = flere skejser.

Jeg tror tvivler på, at det er kreatinen, der er den tungeste udgiftspost i en IFBB pros supplementsbudget...
THE SUN NO LONGER RISES
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: Odense

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 210.00

MasterYoda skrev:
The EctoLion skrev:Ja det er dyrt at være pro BB'er idag. Der skal store mængder mad, og enorme doser kreatin til.

Jeg tror tvivler på, at det er kreatinen, der er den tungeste udgiftspost i en IFBB pros supplementsbudget...

Dat dere celltech :wink:
Der Weg ist das Ziel

U mirin brah?

#TEAM HARDEN

BiggunzZ666 skrev:Hvis FW var et land, så var det Afghanistan.
Brugeravatar

Reputation point: 115

Geografisk sted: Fuarkistan

Styrkeliste
- Bænkpres: 25.00
- Squat: 40.00
- Dødløft: 65.00

Ali el safti fik vist Pro status, han har nogle gyms, gym4u.
Jeg tror osse han arbejder en del, han render ihvertfald næsten altid rundt i arbejdstøj.

Mvh
Gør som de andre, og du må nøjes med hvad de andre får.
Undskyldningen med dårlige gener er nok den mest brugte for dovenskab, og manglende viden.
Fuck Asier!
Brugeravatar

Reputation point: 140

Styrkeliste
- Bænkpres: 230.00
- Dødløft: 400.00

Kali muscle er med i stort set alt hvad han bliver tilbudt jeg har ihvertfald set ham i en del reklamer ogsaa musik videon LMFAO - Sexy and i know it, men der skal jo nogle rigtigt gode gener til hvis du skal klare dig i branchen uden krudt.

Reputation point: 70

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Dødløft: 180.00

dioxy8800 skrev:K men der skal jo nogle rigtigt gode gener til hvis du skal klare dig i branchen uden krudt.

Det du siger er at Kali Muscle er clean.............yeeeeeeees han har bygget alt hans masse i fængslet, clean, helt clean. Eller noget :mrgreen:

Logbog for gamle mænd - Persistence beats even talent!

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

ThomasMN skrev:
dioxy8800 skrev:K men der skal jo nogle rigtigt gode gener til hvis du skal klare dig i branchen uden krudt.

Det du siger er at Kali Muscle er clean.............yeeeeeeees han har bygget alt hans masse i fængslet, clean, helt clean. Eller noget :mrgreen:

Jeg sagde nu det modsatte, tror du har misforstaaet mig :D

Reputation point: 70

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Dødløft: 180.00

dioxy8800 skrev:
ThomasMN skrev:

Jeg sagde nu det modsatte, tror du har misforstaaet mig :D

Modtaget :)
Logbog for gamle mænd - Persistence beats even talent!

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

ThomasMN skrev:

I was huge back then 230 :)
Han må da være meget kort når 105kg er huge:)

Mvh
Gør som de andre, og du må nøjes med hvad de andre får.
Undskyldningen med dårlige gener er nok den mest brugte for dovenskab, og manglende viden.
Fuck Asier!
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 230.00
- Dødløft: 400.00

Kali Muscle er 5´9 altså 1,75 cm ish.

Styrkeliste