Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1269
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1266

Følg bodybuilding.dk på

Hvordan planlægger i?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej folkens :)

Tvivler lidt på om det er det rigtige sted at poste, men ellers må mods flytte det :-s

Jeg står og savner lidt vejledning til planlægning af træningen fra næste år. Lige pt. har jeg nemlig kun min vægtløftning at forholde mig til, men fra næste år (gymnasie start) havde jeg tænkt at starte på noget selvforsvar som kører to gange om ugen. Derudover bliver der jo lige en tak flere lektier og jeg har også et arbejde et par timer om ugen.

Selvforsvaret kommer til at ligge mandag og onsdag og arbejdet ligger tirsdag og torsdag. Hvordan ville det være mest optimalt at presse 3-4 træningspas ind i sådan en uge, altså så'rn restitutionsmæssigt?
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Er du sikker på, at du har tid til det? :)
Da jeg kom på gymnasiet røg der altså en del af min tid.
Jeg havde også planer om alt muligt, men kunne sgu ikke få tid til det :shock:

Prøv og start på gymnasiet først, og så se, hvad der er tid til :D
"Greed is right. Greed works. Greed clarifies, cuts through, and captures the essence of the evolutionary spirit. Greed, in all of its forms—greed for life, for money, for love, knowledge—has marked the upward surge of mankind."
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Randers

Træner her: AK Frem
The Gym

tror nu ikke selvforsvar uden at vide det, er noget der kræver sindsyg restistution, tror bare du skal smække træningen ind der hvor du har tid til det. altså hvis du kan mandag,tirsdag og så torsdag fredag.
penge dk - din vej til mere fritid tjek det.tabe sig
Brugeravatar

Ibody skrev:tror nu ikke selvforsvar uden at vide det, er noget der kræver sindsyg restistution, tror bare du skal smække træningen ind der hvor du har tid til det. altså hvis du kan mandag,tirsdag og så torsdag fredag.

Nej, selvforsvar kræver ikke vild restitution, det er meget kredsløbstræning og cardio, ikke noget du bruger dine muskler vildt meget på :)
Oplever ofte, at folk i mit center styrketræner lige inden de går ned i kælderen til thaiboksning, eller omvendt :D
"Greed is right. Greed works. Greed clarifies, cuts through, and captures the essence of the evolutionary spirit. Greed, in all of its forms—greed for life, for money, for love, knowledge—has marked the upward surge of mankind."
Brugeravatar

The Gym

men hvorfor selvforsvar, træn bodybuilding, det og også selvforsvar, når du bliver så stor folk ikke tør komme i mod dig.
Brugeravatar

Ibody skrev:men hvorfor selvforsvar, træn bodybuilding, det og også selvforsvar, når du bliver så stor folk ikke tør komme i mod dig.

Hahaha :D
Det bare træls den dag, der er en, som endelig smækker dig en, at du ikke kan gøre modstand selvom du ellers er buff :dance:
Brugeravatar

The Gym

derfor så vælger man thai boksning istedet for selvforsvar,. hvis du både er bodybuilder, styrkeløfte, DM i thai boksning, så skal man seriøst være mongol, eller sidney lee for at gå imod en.
Brugeravatar

Ibody skrev:derfor så vælger man thai boksning istedet for selvforsvar,. hvis du både er bodybuilder, styrkeløfte, DM i thai boksning, så skal man seriøst være mongol, eller sidney lee for at gå imod en.

Haha :D
Man skal satme have nogle nosser på 5kg stykket, eller bare rigtig meget alkohol + en IQ på under 60 :dance:
Brugeravatar

The Gym

Overtræning er vildt overvurderet, hvis du tænker på rest af muskler på dine cardiodage/kampsport.. Tror bare du skal give den gas med 3-4 tunge fullbody pas samt det kampsport der.. Måske kun 2-3 fullbody pas når du cutter
bwahaha
Brugeravatar

Hvis jeg var dig ville jeg vente med at begynde på kampsportstræningen til du lige er faldet lidt til i gym. Er selv igang med 2. g nu og det er ikke fordi lektierne i 1. g var overvældende, men det er alligevel rimelig energikrævende og tager en del af tiden i hverdagen fordi at det hele er nyt og sådan :)
Du kunne evt vente med at begynde til kampsport til et par måneder efter skolestart når du har fået den nye hverdag op at stå.
Tobias Wernblad
Venlighed er et sprog som den døve kan høre og den blinde kan se
Brugeravatar

Galleri: Vis galleri (4)

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster