Har prøvet krak uden resultat. Nogen idér ? Gad godt vide hvem dette stupide væsen er

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

hjarsoe skrev:Har jeg desværre forsøgt 2 gange. Personen sætter den bare på optaget

det kan jo tænkes at han bare er kommet til at trykke er forkert nummer, og bare har ringet op til det samme igen, uden at vide at det er forkert.

WeirdMoose skrev:hjarsoe skrev:Har jeg desværre forsøgt 2 gange. Personen sætter den bare på optaget
Evt. google nummeret. Nogle gange ved google ting som krak og de gule sider ikke ved
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Jellev skrev:Eller ring fra en anden telefon, så han tager den..

SørenDP skrev:Prøv andre sider end krak eller bare skriv det ind på google med +45 foran. Men hvorfor være så opfarende?det kan jo tænkes at han bare er kommet til at trykke er forkert nummer, og bare har ringet op til det samme igen, uden at vide at det er forkert.

hjarsoe skrev:WeirdMoose skrev:hjarsoe skrev:Har jeg desværre forsøgt 2 gange. Personen sætter den bare på optaget
Evt. google nummeret. Nogle gange ved google ting som krak og de gule sider ikke ved
Desværre heller ikke nogen værdifulde resultater. Der kommer en del udenlandsk op, og sætter jeg +45 foran er der ingen resultater overhovedetJellev skrev:Eller ring fra en anden telefon, så han tager den..
Du siger noget

hjarsoe skrev:SørenDP skrev:Prøv andre sider end krak eller bare skriv det ind på google med +45 foran. Men hvorfor være så opfarende?det kan jo tænkes at han bare er kommet til at trykke er forkert nummer, og bare har ringet op til det samme igen, uden at vide at det er forkert.
Tror jeg næppe er tilfældet. Der kører de der ''sjove'' telefon fis stemmer. Du ved ''Du har vundet i lotto'' med hans pilgårds stemme

hjarsoe skrev:My bad søren. Fik ikke lige gjort det klart nok.
Prøver det lige af moose.
Det er et normalt 8 cifret nummer

ArnoldFTW skrev:nå ja upsmen prøv eniro så

ArnoldFTW skrev:nå ja upsmen prøv eniro så

hjarsoe skrev:JEG VED HVEM SYNDEREN ER NU!
Facebook kan bruges til mange ting! ikke bare til at finde motor cykel tyve ()
Min kære broder gav mig et lille tip til hvem der ofte laver sådanne numre. (han er selv blevet taget med fingrene i kagedåsen) og så var det bare at tjekke hans profil, drenge i den alder har det med at skrive deres numre frit i deres profil
Som vores folkekære national helt Morten Jensen så fint har sagt ''Næste gang så får han tæv''

Würtz skrev:hjarsoe skrev:JEG VED HVEM SYNDEREN ER NU!
Facebook kan bruges til mange ting! ikke bare til at finde motor cykel tyve ()
Min kære broder gav mig et lille tip til hvem der ofte laver sådanne numre. (han er selv blevet taget med fingrene i kagedåsen) og så var det bare at tjekke hans profil, drenge i den alder har det med at skrive deres numre frit i deres profil
Som vores folkekære national helt Morten Jensen så fint har sagt ''Næste gang så får han tæv''
Face er en super side til og finde folk ;)

Som ringer på alle tider af døgnet OG med hemmeligt nummer!!! 
Mariekiksen skrev:Bare vær glad for det ikke var en stønner!!!Som ringer på alle tider af døgnet OG med hemmeligt nummer!!!

Fejer skrev:Mariekiksen skrev:Bare vær glad for det ikke var en stønner!!!Som ringer på alle tider af døgnet OG med hemmeligt nummer!!!
undskyld baby, haha![]()

hjarsoe skrev:Så ruller TLK og co. sig ud

Mariekiksen skrev:Fejer skrev:Mariekiksen skrev:Bare vær glad for det ikke var en stønner!!!Som ringer på alle tider af døgnet OG med hemmeligt nummer!!!
undskyld baby, haha![]()
Du kunne i det mindste vise numret så jeg kunne gøre gengæld!!!![]()
![]()
Dog håber jeg ikke du kan sige sådan som der person der gør!
... Hvorfor er vi fyre aldrig så heldige at en tøs ringer og stønner til os?
... Fandme en trist verden vi lever i 
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster