Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lyst skrev:Triple, jamen jeg har så makker med for det meste, man han repper for det meste lige efter mig og omvendt, så det passer ca. med 1-2mins pause i det hele, nogle tager vi så på samme tid ved bestemte øvelser,.
Men nej syntes jeg ikke, har så lige kørt 2xhst cyklus, det program ser sådan her ud m. 12 øvelser.:
Squat
Bænk
Cg Bænk
Incline db bænk
Dødløft
Bor
Cg Pulldown
Military
Front Raises
French press
Db curl
Db Concentration
Ved godt at de sidste 3-4 øvelser måske er unødvendige men de kom med i det ene af programmene, hvis jeg ikke tog de sidste 3, ville jeg måske spare 15-30min.
Men når andre tager optil 7 sæt i hver øvelse så fatter jeg ikke dek an gøre det på 90min, jeg tager alligevel kun 3x5/10/15 i alle øvelser, så forstår ikke de kan gøre det hurtigere end mig, men det er måske deres progression som gør det lidt "nemmere".. Jeg aner det ihvert fald ikke =)

Lyst skrev:Slavers dit program må sku ikke være særlig hårdt hvis 30 sekunder er nok pause til dig selv i de store basic øvelser, nogle gange når jeg repper bænk f.eks. så kan jeg ikke allerede efter 30 sekunder igen, det er jeg simpelthen for smadret til så kan jeg måske kun tage 6-7 gentagelser ud af 10.. Mine pauser i basic øvelserne ligger på omkring 1min hvis det er lidt hårdere en dag så ligger det på 1-2min.. alt efter dagsformen..

Min fejl..

Lyst skrev:Kan jeg da godt se nu du skriver det.Min fejl..
Men forstår stadig ikke det kan gøres på 90-120min så nemt som ingenting..

triple skrev:Med 12 øvelser tror jeg altså ikke du kan komme langt under 2 timer. Det tager for mig ca. 1½ time at udføre 6 øvelser.
Bare sørg for at holde omkring ½ min. pause i små øvelser og 1-3 min. i store øvelser alt efter hvor hårdt man nu træner. Så kan man jo ikke gøre ret meget mere.

Dingo skrev:triple skrev:Med 12 øvelser tror jeg altså ikke du kan komme langt under 2 timer. Det tager for mig ca. 1½ time at udføre 6 øvelser.
Bare sørg for at holde omkring ½ min. pause i små øvelser og 1-3 min. i store øvelser alt efter hvor hårdt man nu træner. Så kan man jo ikke gøre ret meget mere.
1½ time for 6 øvelser? Det er dælme lang tid

Lyst skrev:Triple tror også det kommer meget an på hvilke øvelser man kører, om det er squat, bænk, død, bor osv. eller om det er: db curl, triceps extension osv.hvor meget det udmatter en..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster