Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bensen skrev:Helt nybegynder.
Har læst rundt på diverse fora her på sitet.
Generelt kan jeg forstå, at kan man kun træne 2-3 gange om ugen, anbefales altid FB.
Nogen der kan forklare fordele og ulemper ved FB frem for splitprogram?
Den del har jeg ikke rigtigt fattet.
I øvrigt har jeg trænet i over et år, uden nogen form for struktur, så nu skal det til at være.
Bensen.

Bensen skrev:OK, de svar kunne selv jeg forstå.
Takker for hurtig respons.
I samme tråd.
Når man snakker FB. Er det så kun et træningspas pr muskelgruppe, eller tager man normalt flere øvelser på samme muskel (eks triceps med flere forskellige øvelser)

Nu træner jeg pt et 3 split, hvis jeg skulle træne fullbody med det øvelser så ville det tage 6 timer at komme igennem.
Hvis du træner let så klart kan du træne fullbody og det en fordel men træner du mange tunge øvelser vil jeg klart splitte det op.

THIBAUDEAU skrev:Nu træner jeg pt et 3 split, hvis jeg skulle træne fullbody med det øvelser så ville det tage 6 timer at komme igennem.
Hvis du træner let så klart kan du træne fullbody og det en fordel men træner du mange tunge øvelser vil jeg klart splitte det op.
hvis du læser hvad bay skriver, kan du se at det ikke er meningen du skal kører samme volume i fb som split, netop af den grund at du ikke ville kunne klare det inden for en rimelig tidsgrænse og du ville ikke kunne restituere fra den voldsomme volume det ville resultere på ugentlig basis.

Casper.S skrev:THIBAUDEAU skrev:Nu træner jeg pt et 3 split, hvis jeg skulle træne fullbody med det øvelser så ville det tage 6 timer at komme igennem.
hvis du læser hvad bay skriver, kan du se at det ikke er meningen du skal kører samme volume i fb som split, netop af den grund at du ikke ville kunne klare det inden for en rimelig tidsgrænse og du ville ikke kunne restituere fra den voldsomme volume det ville resultere på ugentlig basis.
Præcis.
Foruden det er den øgede frekvens i et FB, kan kompensere for noget af den "manglende" volume.

Bay skrev:Casper.S skrev:THIBAUDEAU skrev:Nu træner jeg pt et 3 split, hvis jeg skulle træne fullbody med det øvelser så ville det tage 6 timer at komme igennem.
Præcis.
Foruden det er den øgede frekvens i et FB, kan kompensere for noget af den "manglende" volume.
Præcis. Folk har det med at kigge på volumen inden for en given træning og tænker at det ikke virker - men tag lige et kig på volumen for en given uge i stedet

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster