Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

rene-h skrev:jeg ser meget tit:jeg kan ej tage på..og vil i den forbindelse gøre det klart at medmindre man er i sydomsfase,dårlig omsætn af div aminosyre mm og muskulære lidelser så.kan det lade sig gøre m korrekt træning / søvn -kost det bliver så med kvalitet fremfor kvantitet,når vi nogen af os har et feks langsommere stofskifteapprat og evnen til omsætning af byggesten..og det da ikk så slemt enda..men det får mange til den nemme løsning ,at tage genvejen m div kønshormoner osv,men jeg har ikk til dd været vidne til at man kan sidde og spræjte sig stor i sofaen,forstået sådan :
at der skal virkelig trænes igemmen på kur,fordi proteinomsætningen er gearet op og kan omsætte en del mere end vanligt,og så det om at stresse din muskulatur optimalt også.og det kræver enormt meget i en 6-8 uger hvor der skal afses 2 intensive timer 4-6 gange ugentl..og efter kuren bibeholde den levevis..myten om at muskelmasse skræller af ????
hvordan søren ville muskelmasse bare kunne forsvinde ?
vi går jo ikk til dagligt og taber muskelmasse,medmindre vi i skadesforløb eller været udsat for trafikulykke hvor vi er ekstremt inaktive osv ..så den er ikk så holdbar efter min overbevisning den der skrøne mvh RENE-h

PumpingIronx skrev:Nej! Jeg skal IKKE have gang i nogle steroider om de så er milde eller andet, det lort holder jeg mig væk fra, har læst alt hvad der er værd at vide om det, uden dog at have tanken om at prøve, eller man har vel altid prøvet at have tanken, men aldrig? .. modet?
Ville jeg kunne nå at tage en smule masse på, på omkring en uge hvis jeg bare æder & æder, og drikker en masse Weight Gainer uden at røre mig overhovedet?

PumpingIronx skrev:Er idéen ikke at få en masse mad så man bliver federe ;)

UNdskyld men hvorfor vil du så gerne ha at folk spiser alt det rugbrød?Misterhamper skrev:Spis 2 hele skiver rugbrød hveranden time mellem morgenmad og aftensmad. Og efter aftensmad til du går i seng skal du også have godt med mad. Spis et godt måltid mad hveranden time.
Og begynd på et standard program med alle de store basisøvelser og uden isolations-øvelser.

TeamBear skrev:UNdskyld men hvorfor vil du så gerne ha at folk spiser alt det rugbrød?Misterhamper skrev:Spis 2 hele skiver rugbrød hveranden time mellem morgenmad og aftensmad. Og efter aftensmad til du går i seng skal du også have godt med mad. Spis et godt måltid mad hveranden time.
Og begynd på et standard program med alle de store basisøvelser og uden isolations-øvelser.

Misterhamper skrev:TeamBear skrev:UNdskyld men hvorfor vil du så gerne ha at folk spiser alt det rugbrød?Misterhamper skrev:Spis 2 hele skiver rugbrød hveranden time mellem morgenmad og aftensmad. Og efter aftensmad til du går i seng skal du også have godt med mad. Spis et godt måltid mad hveranden time.
Fordi det er sundt og let og billigt

TeamBear skrev:UNdskyld men hvorfor vil du så gerne ha at folk spiser alt det rugbrød?Misterhamper skrev:Spis 2 hele skiver rugbrød hveranden time mellem morgenmad og aftensmad. Og efter aftensmad til du går i seng skal du også have godt med mad. Spis et godt måltid mad hveranden time.

Jeg tror heller ikke misterhamper mener man skal spise rugbrød 24/7. Men jeg kan da godt følge Misterhamper i at det ville være smart at lave et par rugbrødsmadder hver 1½ time. Det er jo dejlig let at lave og giver en god portion næring til kroppen.

Misterhamper skrev:Har i måske noget bedre mad for en standard 16-årig dreng, man kan spise i kæmpe mængder? Hvis i vil mundhugge og fluekneppe, så kom dog med noget kosntruktivt på bordet
Nødder og kød bliver hurtigt alt for dyrt

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster