Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

micker skrev:Og nej, lad nu være med at sig du æder ikke nok, fordi det tror jeg simpelthen ikke på..
Igår vejede jeg 81 til morgen, mit ligevægtsindtag (burde) være på 2700, da jeg forbrændte 500 kcal under træning, og kører max lean bulk, indtog jeg 3800 kalorier, men nu vejer jeg kraftedme 80.1 til morgen...
Min vægtøgning er gået fint indtil videre, vejede 73-74 da jeg startede nogle måneder siden..
det skal siges jeg er lidt halvsyg, og føler mig svækket i kroppen for tiden, ska jeg æde mere når jeg er syg??

micker skrev:Og nej, lad nu være med at sig du æder ikke nok, fordi det tror jeg simpelthen ikke på..
Igår vejede jeg 81 til morgen, mit ligevægtsindtag (burde) være på 2700, da jeg forbrændte 500 kcal under træning, og kører max lean bulk, indtog jeg 3800 kalorier, men nu vejer jeg kraftedme 80.1 til morgen...
det skal siges jeg er lidt halvsyg, og føler mig svækket i kroppen for tiden, ska jeg æde mere når jeg er syg??

micker skrev:3800 kan jo ikke være under mit ligevægtsindtag medmidnre jeg er på niveau med pro bodybuildere, hvilket en 1,85 høh knægt på 80kg næppe er.

PeterBech skrev:micker skrev:3800 kan jo ikke være under mit ligevægtsindtag medmidnre jeg er på niveau med pro bodybuildere, hvilket en 1,85 høh knægt på 80kg næppe er.
virkelig fail skrevet det der. Pro bodybuilders i de 140kg spiser omkring de 6000 kcal ED
Man kan jo tydeligt se du ikke har nogen ide om hvor mange kalorier det faktisk kræver.

cubes skrev:Vej dig hver morgen når du står op inden eller efter du går på toilettet (hvis du gør). Noter vægten ned, hver uge udregner du gennemsnitsvægten for ugen. Sammenlign de ugentlig noterede gennemsnitsvægte til at se om du har fremgang.

PeterBech skrev:micker skrev:3800 kan jo ikke være under mit ligevægtsindtag medmidnre jeg er på niveau med pro bodybuildere, hvilket en 1,85 høh knægt på 80kg næppe er.
virkelig fail skrevet det der. Pro bodybuilders i de 140kg spiser omkring de 6000 kcal ED
Man kan jo tydeligt se du ikke har nogen ide om hvor mange kalorier det faktisk kræver.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster