Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Dobermann skrev:har bare hørt fra mange folk at her til sidst så kan du ik slippe af med det sidste du skal træne det væk er det rigtigt? eller kan man virkelig tabt alt det man vil med 2split træning og løb hver dag? består af 7km hver aften lige pt har da planer om at sætte det meget op her når varmen slår over os:D

Dobermann skrev:løb hver dag? består af 7km hver aften lige pt har da planer om at sætte det meget op her når varmen slår over os:D

hjarsoe skrev:Dobermann skrev:løb hver dag? består af 7km hver aften lige pt har da planer om at sætte det meget op her når varmen slår over os:D
Vis du løber 7 km. hver dag, så burde du bestemt også kunne smide noget der! Nu ved jeg ikke lige hvor hurtigt du løber men altså bare 10km/t er nok til at forbræne omkring de 500 kcal.
-men er dog ikke helt sikker

Jonathan skrev:hjarsoe skrev:Dobermann skrev:løb hver dag? består af 7km hver aften lige pt har da planer om at sætte det meget op her når varmen slår over os:D
Vis du løber 7 km. hver dag, så burde du bestemt også kunne smide noget der! Nu ved jeg ikke lige hvor hurtigt du løber men altså bare 10km/t er nok til at forbræne omkring de 500 kcal.
-men er dog ikke helt sikker
Der findes tabeller over hvor mange kalorier man forbrander ved løb på forskellige hastigheder

Moody skrev:drop først og fremmest tanken om 500 kalorier underskud/overskud, det afhænger først og fremmest af dit udgangspunkt(vægt/fedtprocent), tid under cut og gener.
cut til du selv er tilfreds, normalvægten finder du nemmest ved at udregne dit bmi, men 65 kg for en på 175 lyder ikke af meget.

The Dane skrev:Står også lidt i samme situation her, jeg er 190cm høj og har gået fra godt 95kg på toppen til nu godt 81, og det kan altså højest være 2 kilo fedt der er tilbage, men det er lige dellen på maven og patterne der er det sværeste at få væk når man når omkring slutningen af sit cut.

Legend skrev:The Dane skrev:Står også lidt i samme situation her, jeg er 190cm høj og har gået fra godt 95kg på toppen til nu godt 81, og det kan altså højest være 2 kilo fedt der er tilbage, men det er lige dellen på maven og patterne der er det sværeste at få væk når man når omkring slutningen af sit cut.
Hvis du stadg er i tvivl om du skal cutte mere, ligger du sandsynligvis på 10%+ BF. Med en kropsvægt på 95 er det omkring 9.5kg fedt.
Hvis du kun har 2kg tilbage, så er du VIRKELIG cut - vi snakker en mave man kan rive ost på osv.

Dobermann skrev:Ja som sagt har jeg været igang i 8 måneder nu med mit store cut fra 105.6kg og en højde på 174 til 75kg og en højde på 175 så er mit spørgsmål så lige en 18 årig fyr på 175 høj hvor meget burde han veje for syntes sku endelig selv det ser ud til jeg nemt kan smide 10kg inden jeg har nået mit mål og så vil jeg jo veje 65 er det normalt for en på 175? jeg er jo ikke vandt til at snakke om normal vægt:D

Træningsgnu skrev:Dobermann skrev:Ja som sagt har jeg været igang i 8 måneder nu med mit store cut fra 105.6kg og en højde på 174 til 75kg og en højde på 175 så er mit spørgsmål så lige en 18 årig fyr på 175 høj hvor meget burde han veje for syntes sku endelig selv det ser ud til jeg nemt kan smide 10kg inden jeg har nået mit mål og så vil jeg jo veje 65 er det normalt for en på 175? jeg er jo ikke vandt til at snakke om normal vægt:D
Angående dit spørgsmål til vægten, så kan jeg fortælle at jeg er samme højde og vejede ca. 67kg før jeg begyndte at træne, her fortalte mit spejlbillede mig at jeg var normalvægtig. Men det er jo også et spørgsmål om kropsbygning, jeg er personlig ikke særlig bredskuldret eller stor af bygning, derfor vil blot foreslå ligesom alle andre at du cutter til det ser rimeligt ud

MilitaryFTW skrev:haha lol Doberman... et år?? smørre...

Dobermann skrev:MilitaryFTW skrev:haha lol Doberman... et år?? smørre...
ja har hørt at den sidste lille delle på maven er tæt på umulig og få væk og vil tage ca 1 år at få væk

Gimp91 skrev:Dobermann skrev:MilitaryFTW skrev:haha lol Doberman... et år?? smørre...
ja har hørt at den sidste lille delle på maven er tæt på umulig og få væk og vil tage ca 1 år at få væk
Det afhænger først og fremmest af ens genetik, hvor fedtet placerer sig. "Den sidste delle" på maven? Øh. Hvis du mener at din mave er oppustet, ja, så er det altså pga. det du spiser.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster