Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Andreas007 skrev:Altså jeg har jo prøvet og lave en kostplan, men da jeg ligesom kom med sedlen over hvad min mor skulle købe fik jeg svaret nej. Så sagde jeg så at proteinpulver eller weight gainer ville være nemmere, men så siger hun at det er farligt, imens hun selv tager slankepiller![]()
Men altså jeg tænkte jo sådan at i proteinpulver får man bare protein og meget få kulhydrater, men i Weight Gainer der får man jo både en del proteiner og en del kulhydrater? ikk sandt?

Andreas007 skrev:ehmm, mine mål er vel nok at få opbygget en ¨sindsyg¨ god muskelmasse og nu har jeg så fået konkurent på, såville jeg godt gøre sådan så jeg hele tiden ville være den bedste
Jeg ville ikke ligefrem kalder mig spinkel, jeg er en af dem med flest muskler på skolen (ikk blærerøv), men jeg har jo læst at proteiner er kroppens byggesten, derofr ville jeg godt have det.

Tha K skrev:Andreas007 skrev:ehmm, mine mål er vel nok at få opbygget en ¨sindsyg¨ god muskelmasse og nu har jeg så fået konkurent på, såville jeg godt gøre sådan så jeg hele tiden ville være den bedste
Jeg ville ikke ligefrem kalder mig spinkel, jeg er en af dem med flest muskler på skolen (ikk blærerøv), men jeg har jo læst at proteiner er kroppens byggesten, derofr ville jeg godt have det.
Self. er proteiner vigtige, men en wg kan være ligeså effektiv! Forstå mig ret.. Hvis du f.eks. benytter dig af en wg f.eks. 30min. inden træning og får en protein shake lige efter træning er du meget godt klædt på i det mange kalder for "window of opportunity".. hvis du så udover det supplerer med et solidt måltid 60-90min. inden træning og igen efter træning kan det næsten ikk blive bedre. Det er ihvertfald det bedste du kan få ud af tingene hvis din mor ikke går med til din kostplan. Husk altid at kosttilskud er supplement på det du ikke kan få igennem dagen og ikke noget der skal erstatte et måltid igennem dagen..

Andreas007 skrev:Lige et spørgsmål til, er det så det samme med WG som med proteinpulver, med at man skal tage 2-2.5 g pr. kilo kropsvægt?

Illisher skrev:Andreas007 skrev:Lige et spørgsmål til, er det så det samme med WG som med proteinpulver, med at man skal tage 2-2.5 g pr. kilo kropsvægt?
nej sådan kan du ikke stille det op da WG er et "blandings" produkt.
Og der er heller ingen der indtager 2g protein pulver pr kilo kropsvægt.. (håber jeg da ikke)
Du skal sørger for at få ca 2g protein pr kilo kropsvægt. en LILLE DEL af det kan så komme fra pulver.

Tha K skrev:Illisher skrev:Andreas007 skrev:Lige et spørgsmål til, er det så det samme med WG som med proteinpulver, med at man skal tage 2-2.5 g pr. kilo kropsvægt?
Og der er heller ingen der indtager 2g protein pulver pr kilo kropsvægt.. (håber jeg da ikke)
Du skal sørger for at få ca 2g protein pr kilo kropsvægt. en LILLE DEL af det kan så komme fra pulver.
Præcis som Illisher skriver, så hvis du får 2gr protein (og ikke proteinpulver) pr. kg kropsvægt er dit protein indtag dækket rigeligt ind. Resten af din kost skal bestå af kulhydrater og en smule sundt fedt..

Tha K skrev:Illisher skrev:Andreas007 skrev:Lige et spørgsmål til, er det så det samme med WG som med proteinpulver, med at man skal tage 2-2.5 g pr. kilo kropsvægt?
Præcis som Illisher skriver, så hvis du får 2gr protein (og ikke proteinpulver) pr. kg kropsvægt er dit protein indtag dækket rigeligt ind. Resten af din kost skal bestå af kulhydrater og en smule sundt fedt..

WeirdMoose skrev:Nok en underdrivelse af kalde det "en smule"

Drik en ½ L Kakaomælk, hvis du skal give dit kcal indtag et skub det er billigere og smager bedre 
Tha K skrev:Andreas007 skrev:ehmm, mine mål er vel nok at få opbygget en ¨sindsyg¨ god muskelmasse og nu har jeg så fået konkurent på, såville jeg godt gøre sådan så jeg hele tiden ville være den bedste
Self. er proteiner vigtige, men en wg kan være ligeså effektiv! Forstå mig ret.. Hvis du f.eks. benytter dig af en wg f.eks. 30min. inden træning og får en protein shake lige efter træning er du meget godt klædt på i det mange kalder for "window of opportunity".. hvis du så udover det supplerer med et solidt måltid 60-90min. inden træning og igen efter træning kan det næsten ikk blive bedre. Det er ihvertfald det bedste du kan få ud af tingene hvis din mor ikke går med til din kostplan. Husk altid at kosttilskud er supplement på det du ikke kan få igennem dagen og ikke noget der skal erstatte et måltid igennem dagen..

M.R.J. skrev:Fuck WG!Drik en ½ L Kakaomælk, hvis du skal give dit kcal indtag et skub det er billigere og smager bedre

Andreas007 skrev:M.R.J. skrev:Fuck WG!Drik en ½ L Kakaomælk, hvis du skal give dit kcal indtag et skub det er billigere og smager bedre
Hahamen der er vel rimelig meget sukker i

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster