Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1063
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1060

Følg bodybuilding.dk på

I- Bodybuilder ?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

et stjernet super bodybuilding program ? .

Nogle der har hørt om det eller prøvet det ?

Det skulle vist være nyt og at et hold af topforsker der har skabt det.

http://www.tmuscle.com/free_online_arti ... ypertrophy

her er link til det. ved ikke hvor nyt det er . men har da aldrig hørt om det :D
Brugeravatar

Reputation point: 0

Træner her: Fitness World Viby

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 175.00
- Dødløft: 152.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Tmuscle har jo lavet et subforum udelukkende til det program, du kan jo kigge der :p

Reputation point: 25

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 140.00

Hvorfor er det at de kører mange af de store øvelser ikke med fuld ROM? næsten ikke halv ROM. Hvad er meningen med det?

At forsøge at gøre noget folk aldrig har gjort før, og på den måde kunne fremstå som at have et nyt og fuldstændigt genialt koncept, som desværre kun virker ved at indtage deres ekstremt dyre produkt, som vidst ikke engang indeholder noget specielt.
Kort sagt gør de det på den måde for at nakke dine penge.

Ps. Ovenstående er udelukkende min egen subjektive holdning
Poor form in the gym is caused by insufficient yelling
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 190.00

jeg er on efter cut :D
Billede
Brugeravatar

Ja vi skal sgu have en officel test af det , så vi kan ligge det ud på bb.dk! :D :D
Brugeravatar

Træner her: Fitness World Viby

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 175.00
- Dødløft: 152.00

Muddii skrev:Ja vi skal sgu have en officel test af det , så vi kan ligge det ud på bb.dk! :D :D

jeg har tænkt mig at begynde fra næste uge, og se se om det kan give mig fremgang, men som sagt man behøves ikke bruge deres dyre tilskud , det er jo hul i hovedet !!, men ville køre første pass, og se om det har vist sig at have givet resultater forsætter jeg ;P
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 220.00

BodyBlom skrev:Godt med interesse :P
Jeg starter også op efter min diæt. Skal nok blive spændende og se hvad vi kan få ud af det :)

hehe, hvis det ikke var for mig ville muddii ikke kende til programmet, vi snakkede lidt om det , og jeg har ville prøve det lige siden første fase kom , men blev fra rådet fordi nogen sagde +5 erfaring, men jeg har 2og det ville kunne ødelægge navesystemet , tænker ikke det kan være så brutalt :P så giver det en chance næste uge ;P
Brugeravatar

Styrkeliste

Jeg tror på at det er ren hype, bare den måde det bliver reklameret med siger "Hold dig væk".

Stof til eftertanke:

http://muscleandbrawn.com/t-nation-hype ... r-program/

og en anden diskussion

http://www.menshealth.co.uk/chatroom/topic/365632

Folk og deres skøre programmer... Nogle gange spilder man så meget tid på, at regne på procent i ROM og udregne alle mulige og umulige måder man skal udføre simple øvelser, at programskiftet i sidste ende ødelægger den fremgang man har.
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Power Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00

Hmm, arh tror nok du skal kunne klare det hvis du har trænet seriøs over de sidste 2 år :) Jeg har selv trænet i over 5 år nu, men grundlæggende så er det vigtigste at have 100% styr på programmet. Du må ihvert fald meget gerne lave updates her i tråden når du kommer igang :)
Der går nok et lille månede endnu inden jeg starter op på det ihvert fald. Skal lige have cuttet færdigt først, så jeg kan gi den fuld skalle :P

Hvordan har du tænkt dig at gribe det an, med hensyn til kostplanlægning osv., så?[/quote]

ja.. jeg vil tænke meget på hvad jeg spiser , sund groft , grønt og mageret , men det jo bare at kløre på , uden at droppe et trænings pass , jeg ser sku frem til det ! :D

og kan sku også smide en fedtprocent med et ca tal med, så man kan se det og tager sku også lige noget vægt og sådan med, så man får nogle fakta om mig ;P
Brugeravatar

Styrkeliste

kirkegaard1993 skrev:Hmm, arh tror nok du skal kunne klare det hvis du har trænet seriøs over de sidste 2 år :) Jeg har selv trænet i over 5 år nu, men grundlæggende så er det vigtigste at have 100% styr på programmet. Du må ihvert fald meget gerne lave updates her i tråden når du kommer igang :)
Der går nok et lille månede endnu inden jeg starter op på det ihvert fald. Skal lige have cuttet færdigt først, så jeg kan gi den fuld skalle :P

Hvordan har du tænkt dig at gribe det an, med hensyn til kostplanlægning osv., så?

ja.. jeg vil tænke meget på hvad jeg spiser , sund groft , grønt og mageret , men det jo bare at kløre på , uden at droppe et trænings pass , jeg ser sku frem til det ! :D

og kan sku også smide en fedtprocent med et ca tal med, så man kan se det og tager sku også lige noget vægt og sådan med, så man får nogle fakta om mig ;P[/quote]

Nu er det overhovedet ikke for at være negativ, mere bare lige en tanke, jeg håber kan gavne..

Hvis man efter 5 års træning bænker 90kg er der måske lidt andre ting man skal have fat i, inden man begynder på alle mulige overhypede programmer.
Brugeravatar

Reputation point: 300

Geografisk sted: Ebeltoft.

Træner her: Hulen

Styrkeliste
- Bænkpres: 220.00
- Squat: 315.00
- Dødløft: 325.00

Galleri: Vis galleri (1)

BodyBlom skrev:
Bnaz skrev:
kirkegaard1993 skrev:Hmm, arh tror nok du skal kunne klare det hvis du har trænet seriøs over de sidste 2 år :) Jeg har selv trænet i over 5 år nu, men grundlæggende så er det vigtigste at have 100% styr på programmet. Du må ihvert fald meget gerne lave updates her i tråden når du kommer igang :)

Hvordan har du tænkt dig at gribe det an, med hensyn til kostplanlægning osv., så?

og kan sku også smide en fedtprocent med et ca tal med, så man kan se det og tager sku også lige noget vægt og sådan med, så man får nogle fakta om mig ;P

Nu er det overhovedet ikke for at være negativ, mere bare lige en tanke, jeg håber kan gavne..

Hvis man efter 5 års træning bænker 90kg er der måske lidt andre ting man skal have fat i, inden man begynder på alle mulige overhypede programmer.

Tror du mixer lidt i indlæggene. Jeg har trænet i 5 år og han har trænet i 2 :)[/quote]
Ah, well, om det er 2 eller 5 gør nu ikke så meget mht. udsagnet, jeg vil stadig mene, at man med et absolut minimum af fornuftig træning og kost nok skulle kunne bænke 100+ på den tid.
Brugeravatar

Styrkeliste

"If it's too good to be true, it probably is"

Bnaz skrev:

Hvis man efter 5 års træning bænker 90kg er der måske lidt andre ting man skal have fat i, inden man begynder på alle mulige overhypede programmer.[/quote]

hehe måske har jeg udtrygget mig forkert , men jeg har skam ikke trænet 5 år jeg har skam kun trænet 2 år med mega fremskridt :-P

men det er bare noget jeg hørte det med erfaring, fra en instruktør jeg snakkede med. men jeg har kun trænet 2 år
Brugeravatar

Styrkeliste

hvis man ligger mærke til mine løft, så er min squat meget Høj og min bænk ikke så høj det er fordi jeg må sku være ærlig og sige bænk har ikke været den øvelse jeg har elskede mest men har trænet meget squat , og min træning har meget været vægt tab jeg har fukoseret på (;
Brugeravatar

Styrkeliste

BodyBlom skrev:
Starpen skrev:Folk og deres skøre programmer... Nogle gange spilder man så meget tid på, at regne på procent i ROM og udregne alle mulige og umulige måder man skal udføre simple øvelser, at programskiftet i sidste ende ødelægger den fremgang man har.

Hvis man konstant er tilbageholdene overfor nye programmer der kommer frem, så finder man aldrig ud af, om hvorvidt de virker eller ej. Man bliver nød til at bare give det en chance. Virker det, så virker det. Virker det ikke? jamen så har man da prøvet. Og om det ligefrem ødelægger ens fremgang tvivler jeg meget på. Træningen i sig selv, ser for mig, meget fornuftig ud. Jeg har ikke selv eksperimenteret med noget ligende før, så er ret spændt på hvordan jeg reagere på dette her.

Med mindre man opfinder bedre muskelstimuli end at løfte tunge vægte, så er det marginaler. Løfter du meget bryst, så vokser dit bryst. Løfter du meget ryg, så vokser din ryg. Alle de underlige måder, at udføre ting på hæmmer ens frie vægttræning. Har du lyst til, at løfte flere kilo i en øvelser eller flere gentagelser, så gør det! Hvorfor skal man hæmmes af et strikt program? Jeg siger bare, at alle de smarte og fancy fiksfakserier ikke udmunder i andet end svært små marginaler. Jeg vil faktisk påstå, at man, med tung træning og hardcore tankegang når meget længere uden alle de hypede programmer, end man ellers gør.
Brugeravatar

Styrkeliste

kirkegaard1993 skrev:hvis man ligger mærke til mine løft, så er min squat meget Høj og min bænk ikke så høj det er fordi jeg må sku være ærlig og sige bænk har ikke været den øvelse jeg har elskede mest men har trænet meget squat , og min træning har meget været vægt tab jeg har fukoseret på (;

Ingen grund til at forsvare sådan, jeg er på ingen måder i angreb, det er bare et venligt forslag.. :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Bnaz skrev:
kirkegaard1993 skrev:hvis man ligger mærke til mine løft, så er min squat meget Høj og min bænk ikke så høj det er fordi jeg må sku være ærlig og sige bænk har ikke været den øvelse jeg har elskede mest men har trænet meget squat , og min træning har meget været vægt tab jeg har fukoseret på (;

Ingen grund til at forsvare sådan, jeg er på ingen måder i angreb, det er bare et venligt forslag.. :)

nej self ikke hehe , men ville bare lige sige det og har skam været oppe på 120 i bænk ;P
Brugeravatar

Styrkeliste

kirkegaard1993 skrev:
Bnaz skrev:

nej self ikke hehe , men ville bare lige sige det og har skam været oppe på 120 i bænk ;P

Så må man gå ud fra at du har været skadet siden da?

Anyhows, dette er ikke lige stedet til sniksnak, det var mere bare, at hvis man end ikke bænker 100 efter 2 års træning, så skulle man nok lige have kigget lidt på teknik og tilgang.. :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Bnaz skrev:
kirkegaard1993 skrev:
Bnaz skrev:

Så må man gå ud fra at du har været skadet siden da?

Anyhows, dette er ikke lige stedet til sniksnak, det var mere bare, at hvis man end ikke bænker 100 efter 2 års træning, så skulle man nok lige have kigget lidt på teknik og tilgang.. :)

må indrømme jeg har ikke trænet så meget bænk siden nej (; men det skal til at laves op på ;P
Brugeravatar

Styrkeliste

dexter herinde har kørt det, brændte ud på få uger.

programmet er typisk overhyped amerikansk produceret, især hele delen omkring ANACONDA er direkte latterlig, hvad helvede er det for nogle ingredienser der koster 80 $ i produktionsomkostninger pr. bøtte.
Brugeravatar

Reputation point: 245

BodyBlom skrev:
Moody skrev:dexter herinde har kørt det, brændte ud på få uger.

programmet er typisk overhyped amerikansk produceret, især hele delen omkring ANACONDA er direkte latterlig, hvad helvede er det for nogle ingredienser der koster 80 $ i produktionsomkostninger pr. bøtte.

Brændte ud hvordan?

ikke noget alvorligt, tror bare han overreachede lidt, men prøv at hør ham selv i hans log.

Det tyder dog på at programmet måske lige hårdt nok, jeg mener han har trænet 7 år, hvorfor er der overhovedet sådan en interesse omkring programmet, i mine øjne er det blot et sindrigt reklamefremstød for en ny produktserie.
Brugeravatar

Reputation point: 245

Moody skrev:
BodyBlom skrev:
Moody skrev:dexter herinde har kørt det, brændte ud på få uger.

Brændte ud hvordan?

ikke noget alvorligt, tror bare han overreachede lidt, men prøv at hør ham selv i hans log.

Det tyder dog på at programmet måske lige hårdt nok, jeg mener han har trænet 7 år, hvorfor er der overhovedet sådan en interesse omkring programmet, i mine øjne er det blot et sindrigt reklamefremstød for en ny produktserie.

Vildt nok men jeg ville sku. prøve at give det en chance og se hvordan programmet virker på mig , og om det er helt fuckt, men det er jo bare at prøve det af og se hvor gransen er (;
Brugeravatar

Styrkeliste

Hvordan folk overhoved kan overveje det er mig en gåde. =;

Lig mærke til hvordan ordene range of motion fuldstændigt forsvinder. Vi har jo selv lige netop hørt fra Anders Nedergaard på krop og kraft, af der er større hyportrofi, ved større range of motion. I IB, der er ordet range of motion, slet ikke eksitsterende, i mange af øvelserne.

Generelt er det jo bare gammel træning, som de har overhyped totalt imo. Deres "ramping sets to prime the nervous system" er jo noget, som vi alle gør, opvarmningsæt.

Dexters kritik lød på at kroppen, ikke fik nok tæsk, udover selvfølgelig lige den del, som man havde fokus på i perioden.
The closer you are to failure, the closer you are to victory, it all depends on how closely you walk the line
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2009

Reputation point: 5

Træner her: Frederikssund Motion Center ApS

Xiva skrev:Dexters kritik lød på at kroppen, ikke fik nok tæsk, udover selvfølgelig lige den del, som man havde fokus på i perioden.

Så basalt set; programmet virker, når det har fokus på en muskelgruppe men ellers ikke. Så må den sidste tvivl da være væk? Der er ikke meget mere hokus opkus ved det, end at man løfter tunge ting mange gange til et muskelområde for at få fremgang. Alt andet er marginaler så små, at det kan være ligemeget.
Brugeravatar

Styrkeliste

Starpen skrev:
Xiva skrev:Dexters kritik lød på at kroppen, ikke fik nok tæsk, udover selvfølgelig lige den del, som man havde fokus på i perioden.

Så basalt set; programmet virker, når det har fokus på en muskelgruppe men ellers ikke. Så må den sidste tvivl da være væk? Der er ikke meget mere hokus opkus ved det, end at man løfter tunge ting mange gange til et muskelområde for at få fremgang. Alt andet er marginaler så små, at det kan være ligemeget.

Det var jo bare dexters ris/ros. Jeg tror ikke det ville være på mig, selv om jeg havde fokus på en muskelgruppe.

De små marginaler som du omtaler, har stadigvæk en betydning, i et hvert program. Og den måde "De små marginaler" er sat op i IB, vil jeg mene kan gøres langt bedre :)
The closer you are to failure, the closer you are to victory, it all depends on how closely you walk the line
Brugeravatar

Det er selvfølgelig subjektivt, men er reglen ikke for de programmer, at hvis den f.eks. hedder "bliv stærk i bænk" eller "større arme", så er hovedingrediensen flere øvelser til lige præcis den muskelgruppe som indgår i navnet?

Jeg forstår bare ikke alle de skide programmer. Hvis man vil blive stærkere i bænk, så løft for søren en masse til dit bryst. Jeg tænker, at hvis marginalerne er så store som de er, så burde flere store bb'ere benytte sig af dem... Branch Warren har f.eks. det samme program generelt og laver ikke voldsomt meget om. Det er ikke high tech science, det er viljen til, at løfte tunge ting, der er vigtig.
Brugeravatar

Styrkeliste

Starpen skrev:Det er selvfølgelig subjektivt, men er reglen ikke for de programmer, at hvis den f.eks. hedder "bliv stærk i bænk" eller "større arme", så er hovedingrediensen flere øvelser til lige præcis den muskelgruppe som indgår i navnet?

Jeg forstår bare ikke alle de skide programmer. Hvis man vil blive stærkere i bænk, så løft for søren en masse til dit bryst. Jeg tænker, at hvis marginalerne er så store som de er, så burde flere store bb'ere benytte sig af dem... Branch Warren har f.eks. det samme program generelt og laver ikke voldsomt meget om. Det er ikke high tech science, det er viljen til, at løfte tunge ting, der er vigtig.

Jeg er 100% enig. I bund og grund handler det bare om at løfte nogen vægte :)

Hvis man har det mest high-tech program, hvor der bliver holdt styr på alt, men alligevel kun giver den 70% i centret, så kommer man jo alligevel ikke langt.

Løft vægte, giv dig 110% hver gang, så skal du nok komme langt, til rimelighedens græne selvfølgelig. Det nytter jo ikke noget at den hedder bryst/biceps 5 gange om ugen. :) Har en kammerat som aldrig har læst angående træning, men "bare" mærket på hans krop, fået nogle retningslinjer (fx. 3 øvelser til bryst, 2 til skulder, 2 til triceps) og han har da en form, som er virkelig flot, og nok bedre end den gennemsnitlige bb.dk bruger :)
Brugeravatar

Næste

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster