Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1275
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1272

Følg bodybuilding.dk på

I har sikkert prøvet det her, men fuck...

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Jeg var i byen i lørdags, sådan rigtig i byen, blev virkelig meget fuld og var fuldstændig bombet i går. Det blev kun til en omgang McD food, en pose gulerødder og så et par shakere, kunne simpelthen ikke klemme noget ned i sækken uden det kom op igen.

I dag følte jeg mig så oven på igen, men da jeg gik i knæ første gang med 80 kg. på squat stangen blev jeg syrer svimmel og fik bræk-fornemmelse i maven.
Jeg kørte videre, drak en masse vand mellem hvert sæt og fik da mit program kørt igennem, men nu er jeg fuldstændig færdig, koldsveder, skal kaste op og er svimmel.

Hvad gør I nu? Spiser I noget eller slapper I bare af? Set i backspejlet burde jeg jo nok ha stoppet med at træne i stedet for at lege Hulk og så træne færdig :?
It's a man's obligation to stick his boneration in a women's separation; this sort of penetration will increase the population of the younger generation.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

method skrev:Jeg var i byen i lørdags, sådan rigtig i byen, blev virkelig meget fuld og var fuldstændig bombet i går. Det blev kun til en omgang McD food, en pose gulerødder og så et par shakere, kunne simpelthen ikke klemme noget ned i sækken uden det kom op igen.

I dag følte jeg mig så oven på igen, men da jeg gik i knæ første gang med 80 kg. på squat stangen blev jeg syrer svimmel og fik bræk-fornemmelse i maven.
Jeg kørte videre, drak en masse vand mellem hvert sæt og fik da mit program kørt igennem, men nu er jeg fuldstændig færdig, koldsveder, skal kaste op og er svimmel.

Hvad gør I nu? Spiser I noget eller slapper I bare af? Set i backspejlet burde jeg jo nok ha stoppet med at træne i stedet for at lege Hulk og så træne færdig :?

Du har nok bare overanstrengt din egen krop lidt.. jo ikke den bedste cocktail du har pålagt din krop.. så slap af og bliv 100%..
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan

Reputation point: 45

Geografisk sted: Thisted

Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00

Logbog: Vis logbog

Der går altid nogle dage før jeg er ovenpå igen efter en habil brandert - har dog prøvet at træne på tømmermænd, og jeg får simpelthen intet ud af det føler jeg, andet end at blive endnu mere skidt til pas :?

Jeg skal bare drikke en masse væske dagen efter en brandert og sove igennem, så plejer jeg at vågne op i løbet af dagen.
Nyt koldt billede 07. marts 2011: > KLIK HER <
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH SV

Kostplan: Vis kostplan

Hey. der er ikke andet for end at komme ud i den friske luft og sætte dig lidt. jeg får det også nogen gange vis jeg træner godt igennem. i dit tilfælde er det nok pga. din druk tur. men får du det andre gange under hård træning er det bare forde du har gjordt det godt :dance:
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00
- Dødløft: 90.00

Galleri: Vis galleri (10)

Det var måske også lidt naivt at gå igang med en øvelse om Squat - dyrk din indre disko-pumper indtil du er mere klar :D
Aldrig træt af at leve i skyggen?
Brugeravatar

Træner her: Lillerød Vægtløfter Klub

Ganske almindelig efterveer efter en ond druktur - hold fri og spis til du er klar igen.
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Casper.S skrev:Det var måske også lidt naivt at gå igang med en øvelse om Squat - dyrk din indre disko-pumper indtil du er mere klar :D

Hehe jamen jeg elsker simpelthen squat, og jeg følte mig faktisk OK klar lige indtil jeg gik i knæ første gang med squat stangen på nakken :afraid:

Men ja, jeg ser frem til onsdag, så skal der pumpes i gennem. Så må jeg ud i skolen og løbe i morgen :D
It's a man's obligation to stick his boneration in a women's separation; this sort of penetration will increase the population of the younger generation.
Brugeravatar

Kan nogen forklare hvorfor man får det på en almindelig trænings aften hvor den får fuld gass :-k
Brugeravatar

Styrkeliste

Andersen8240 skrev:Kan nogen forklare hvorfor man får det på en almindelig trænings aften hvor den får fuld gass :-k

Dehydrering?
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan

Reputation point: 45

Geografisk sted: Thisted

Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00

spis bananer :dance:
Brugeravatar

Geografisk sted: vejle

Andersen8240 skrev:Kan nogen forklare hvorfor man får det på en almindelig trænings aften hvor den får fuld gass :-k

kunne også være overanstrengelse.

har selv prøvet det, og gik næten helt ned i sutningen af mit pas. Fik det dog gennemført, men var helt sukkerkold til sidst, og med bræk fornemmelse og en krop der rystede over det hele fik jeg kæmpet mig hjem under en kold bruser hvor jeg stod en halv time og gloede ind i væggen til jeg havde det lidt bedre. Også ind og ligge på sengen bagefter..
Det var godt nok ubehageligt. Men er har nok skyldes noget overanstrengelse og måske forkert/forlidt mad den dag.

Geografisk sted: Frederikssund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00

Galleri: Vis galleri (1)

okay. ja det kommer tit de dage hvor mangiver den max gass i de øvelser man er vilde med- men vil prøve det med bannanen. forde for nok af vand.

men det er nu også rart når man har det godt igen.
Brugeravatar

Styrkeliste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster