Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 935
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 932

Følg bodybuilding.dk på

I wanna do it the Doug Hepburn way ;)

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej store mandser og mandsinder

Jeg er gået godt død i min træning som det også er nævnt i min log, så det vil jeg ikke komme nærmere ind på. Men jeg vil gerne igang igen! Ved lidt simpel søgning her på sitet faldt jeg over et program af Doug Hepburn som ligger under Træningsprogrammer. Programmet er super simpelt, men kan det virkelig være så nemt og effektivt som der bliver påstået og er der nogen herinde, som har eventuelle erfaringer med programmet?

Som et sidespørgsmål, ville jeg sætte pris på links til hhv. Sheiko og Smolow, hvis nogen ligger inde med disse :)

Mvh Jesper
Med venlig bodybuilder-hilsen
p0ulsen
:joy:

Reputation point: 0

Geografisk sted: Ringe - Fitness4all

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

hey Jesper :)

Smolov Jr. ligger her på siden :)
artikler/styrketraening/smolov.php
Mål inden 2030:

Måske at begynde at træne igen: Opnået! YEAH BABY! :D
Brugeravatar

Galleri: Vis galleri (14)
Kostplan: Vis kostplan

p0ulsen skrev:Hej store mandser og mandsinder

Jeg er gået godt død i min træning som det også er nævnt i min log, så det vil jeg ikke komme nærmere ind på. Men jeg vil gerne igang igen! Ved lidt simpel søgning her på sitet faldt jeg over et program af Doug Hepburn som ligger under Træningsprogrammer. Programmet er super simpelt, men kan det virkelig være så nemt og effektivt som der bliver påstået og er der nogen herinde, som har eventuelle erfaringer med programmet?

Som et sidespørgsmål, ville jeg sætte pris på links til hhv. Sheiko og Smolow, hvis nogen ligger inde med disse :)

Mvh Jesper

Du skal også være hjertelig velkommen, hvis du ønsker Hepburn's eget program i helt sin originale form.

Om det er effektivt vil jeg lade dig selv vurdere . . . :wink:
"Ydmyghed består ikke i at fornægte sig selv, men i at vedkende sig sin handling "
Antoine de Saint-Exupéry
Brugeravatar

Geografisk sted: Sorø

Lithium skrev:
p0ulsen skrev:Hej store mandser og mandsinder

Mvh Jesper

Hej Jesper, jeg kører det ONDE Doug Hepburn program en noget mere udbygget version end det du formentlig tænker på, du kan jo kigge min log igennem for inspiration :)

Er det bedre eller værre? :) Og du har ikke et link til siden du fandt det på? Kunne være alt for nice!Og tak til jer andre!
p0ulsen

Ser umiddelbart ok ud,men jeg overvejer lidt at køre noget smolov jr eller sr. Jeg vil lige sove på det og vende tilbage imorgen :)
p0ulsen

Lithium skrev:
p0ulsen skrev:Ser umiddelbart ok ud,men jeg overvejer lidt at køre noget smolov jr eller sr. Jeg vil lige sove på det og vende tilbage imorgen :)

jeg brændte næsten af på smolov pga cut (man er jo verdensmester, NOT), så husk hvis du kører det at ligge i kcal-overskud, det kan jeg ikke understrege nok.

Jeg er altid i overskud :wink: he he, snakkes imorgen!
p0ulsen

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster