Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1082
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1080

Følg bodybuilding.dk på

I want it all

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hey guys

Nu har jeg prøvet at bulke og cutte og det virker...
Men jeg syntes simpelhen det er for nederen, da jeg føler jeg bliver nød til at gå all in, altså ingen bajere med drenge osv.

Jeg træner 4 gange om ugen og spiser 6 gange om dage, hvor hvert måltid indeholder komplekse kulhydrater og lean proteiner og en form for grønsager og det virker fint for mig. Det er ikke fordi jeg vil æde pizza hele tiden men vil gerne leve livet lidt og snyde en gang om ugen i form er øl eller noget i den stil.

jeg synes jeg får gains men jeg bliver aldrig super ripped. Jeg har simpelhen svært ved at beslutte mig hvad fanden der skal ske?

Er det ikke bare en mulighed at leve sundt uden at skulle bekymre mig om jeg er i overskud eller underskud og så hit the gym hard?

Håber i forstår :)
Nogle råd, erfaringer el.?

MVH Rasmus
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Jo det er da en mulighed, men så kan det være du ikke opnår dine mål. Your choice.
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Virum

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Det er ikke, hvad du gør 10% af tiden, men hvad du gør 90% af tiden.
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

Garik skrev:Det er ikke, hvad du gør 10% af tiden, men hvad du gør 90% af tiden.

Fuldstændig rigtig.. +1

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 135.00

Logbog: Ingen logbog

Garik skrev:Det er ikke, hvad du gør 10% af tiden, men hvad du gør 90% af tiden.

+2

Hvis du ikke er på cut, skulle der INTET være i vejen med en pizza/slik/lidt sodavand etc..

Alkohol er måske lidt en anden sag, men du bør ikke være bange for at drikke en bajer overhovedet, men alkohol i større mængder er så vidt jeg ved nogle af musklernes dårligste venner.
(selvfølgelig er det ikke sådan, at musklerne ligger som 15 kg fedt på maven dagen efter en druktur, men jeg har da selv tænkt mig at holde lidt igen med alkoholen her efter jeg er kommet lidt i gang, jeg vil bare også gerne passe på med at være fanatisk omkring det. Hvis jeg blev spurgt lidt senere i dag om jeg havde lyst til at drikke en hyggebajer eller 3 her lidt senere havde jeg da sagt ja. Hvis jeg så blev spurgt om jeg ville med på kampdruk senere havde jeg nok sagt nej, men jeg har så også de vilde DOMS pt :D)
Dreams don’t work unless you do.
John C. Maxwell
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvidovre, Kbh

Kostplan: Ingen kostplan

Den er jeg med på.

Du kunne også sørge for hele tiden at ligge på indtag så du ikke taber dig eller tager på, og lade træningen sørge for at du i sidste ende af dagen ligger i underskud. Eller du kunne ligge en lille smule i underskud, der er hele tiden ting der gør at vi får lyst til at cheate. Øl med vennerne, familie fødselsdag osv. Når jeg sidder til fødselsdag gider jeg ikke sige nej til det ene og det andet.
CLEAN AND ALWAYS WILL BE
Brugeravatar

Træner her: Hulen

Galleri: Vis galleri (5)

Det lyder til, at du lever efter ovenstående fornuftige udsagn. Har du lyst til en weekend at hoppe i byen med pizza inden til aftensmad inden, så gør dog for dælen det. Cut eller ej, vi skal have lov til at leve, og det er næppe det, der vælter din form - givet du lever efter det, Garik sagde.

Træner her: OBBC

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster