Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Birkkjaer skrev:Hey Ibody![]()
Velkommen til logland. Gode vinger du har fået opbygget dig.
Kan vi ikke også få et fullbody billede af fronten? Ville gøre det lettere at bedømme hvad der skal arbejdes på

Bnaz skrev:Hey.
Velkommen til logland.
Umiddelbart ville jeg bestemt bulke i dit sted, hvordan kan det være, at du ikke gør det?

Birkkjaer skrev:Hey Ibody![]()
Kan vi ikke også få et fullbody billede af fronten? Ville gøre det lettere at bedømme hvad der skal arbejdes på

Bnaz skrev:Hey.
Velkommen til logland.
Umiddelbart ville jeg bestemt bulke i dit sted, hvordan kan det være, at du ikke gør det?

SimonGreen skrev:Birkkjaer skrev:Hey Ibody![]()
Der skal vel bare bygges på overall, han mangler imo 20-30kg før man kan begynde på fokus ...

SimonGreen skrev:Birkkjaer skrev:Hey Ibody![]()
Der skal vel bare bygges på overall, han mangler imo 20-30kg før man kan begynde på fokus ...

Birkkjaer skrev:SimonGreen skrev:Birkkjaer skrev:Hey Ibody![]()
Selvf skal der det Simon. Syns bare han har gode vinger, men selvf mere overall masse
Ibody du kan sagtens komme op og veje de 100kg. Det er bare et spørgsmål om at spise

Ibody skrev:Bnaz skrev:Hey.
Velkommen til logland.
føler lige jeg vil ned igen, og da jeg har lidt problme med ryggen gør det jeg ikk kan trænet vildt tungt i en periode af 2 måneder nok, så kan jeg vel ligeså cutte.

Bnaz skrev:Ibody skrev:Bnaz skrev:Hey.
Velkommen til logland.
føler lige jeg vil ned igen, og da jeg har lidt problme med ryggen gør det jeg ikk kan trænet vildt tungt i en periode af 2 måneder nok, så kan jeg vel ligeså cutte.
Hvad fejler ryggen?

Ibody skrev:Bnaz skrev:Ibody skrev:Bnaz skrev:Hey.
Velkommen til logland.
Hvad fejler ryggen?
har skrevet længere oppe. har muligvis en rift på en diskos skive. men det er ved at blive bedre nu, men ønsker at det skal blive helt ok. inden jeg løfter tungt igen.
men vil også gerne ned i vægt og se hvordan jeg ser ud når jeg har en fedtprocent på ca 8-9%.
men vil du mene det vil være muligt for mig at veje 100kg, med en fedtprocent på 8-10 om lang tid.
er trodsalt kun 175 cm ca.

Bnaz skrev:Ibody skrev:Bnaz skrev:Ibody skrev:Bnaz skrev:Hey.
Velkommen til logland.
Hvad fejler ryggen?
har skrevet længere oppe. har muligvis en rift på en diskos skive. men det er ved at blive bedre nu, men ønsker at det skal blive helt ok. inden jeg løfter tungt igen.
men vil også gerne ned i vægt og se hvordan jeg ser ud når jeg har en fedtprocent på ca 8-9%.
men vil du mene det vil være muligt for mig at veje 100kg, med en fedtprocent på 8-10 om lang tid.
er trodsalt kun 175 cm ca.
Det er svært at sige, men får du kan veje 100 skal du veje 80, så det skal du slet ikke tænke på endnu.
Og held og lykke med ryggen.

Ibody skrev:tak skal du have. dine løft er intet andet en vilde![]()

Bnaz skrev:Ibody skrev:tak skal du have. dine løft er intet andet en vilde![]()
Tak tak. Klø du bare på, så skal der også nok komme nogle kilo til dig.

Ibody skrev:Bnaz skrev:Ibody skrev:tak skal du have. dine løft er intet andet en vilde![]()
på baggrund af jeres opfordring vælger jeg at bulke til januar så. og cutte derefter.

Bnaz skrev:Ibody skrev:Bnaz skrev:Ibody skrev:tak skal du have. dine løft er intet andet en vilde![]()
på baggrund af jeres opfordring vælger jeg at bulke til januar så. og cutte derefter.
Selvfølgelig skal du ikke bulke, hvis ikke du kan træne ordentligt, men det er min erfaring at folk på vores alder kan gaine rigtig godt uden at blive tykke, hvis man har et ok udgangspunkt, jeg er også 92'er. Jeg har gainet en 20-25kg uden rigtig at cutte og holdt nogenlunde samme fedt%, de af mine venner, der træner gainer også godt. Jeg er dog ude på noget, jeg intet ved om her, så hvis der er en, der ved mere om hvorvidt teenagere er fordelagtigt stillede må de lige rette ind.

Ibody skrev:Bnaz skrev:Ibody skrev:Bnaz skrev:Ibody skrev:tak skal du have. dine løft er intet andet en vilde![]()
Selvfølgelig skal du ikke bulke, hvis ikke du kan træne ordentligt, men det er min erfaring at folk på vores alder kan gaine rigtig godt uden at blive tykke, hvis man har et ok udgangspunkt, jeg er også 92'er. Jeg har gainet en 20-25kg uden rigtig at cutte og holdt nogenlunde samme fedt%, de af mine venner, der træner gainer også godt. Jeg er dog ude på noget, jeg intet ved om her, så hvis der er en, der ved mere om hvorvidt teenagere er fordelagtigt stillede må de lige rette ind.
nu ser vi hvordan der bliver, skal ihvertfald træne imorgen, så ser jeg om ryggen begynder at blive bedre.

Bnaz skrev:Ibody skrev:Bnaz skrev:Ibody skrev:Bnaz skrev:Ibody skrev:tak skal du have. dine løft er intet andet en vilde![]()
nu ser vi hvordan der bliver, skal ihvertfald træne imorgen, så ser jeg om ryggen begynder at blive bedre.
Jeg ville tage kontakt til en fys eller læge i dit sted, hvis det er noget alvorligt med ryggen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster