Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Pind skrev:Jo det er den, men indrømmet jeg kiggede ikke lige på den.
Umiddelbart kan du jo smide noget proteinpulver ved dine Havregryn samt spise nogle flere gryn. Det vil også give dig nogle flere proteiner i de måltider, hvilket der mangler. Du kan også tilføje noget solsikkeolie eller anden olie til de samme måltider så du får noget mere sund fedt.
Spis nogle flere kartofler til aften.
Det skulle smide dig op omkring det ønskede område.

8800 skrev:Pind skrev:Jo det er den, men indrømmet jeg kiggede ikke lige på den.
Umiddelbart kan du jo smide noget proteinpulver ved dine Havregryn samt spise nogle flere gryn. Det vil også give dig nogle flere proteiner i de måltider, hvilket der mangler. Du kan også tilføje noget solsikkeolie eller anden olie til de samme måltider så du får noget mere sund fedt.
Spis nogle flere kartofler til aften.
Det skulle smide dig op omkring det ønskede område.
Sig mig... Læser du ikke mandens posts![]()
Kunne liquid amino ikke være en mulighed?
Ellers som der bliver foreslået grove carbs.

Nis skrev:Jeg ville også øge mit proteinindtag, jeg kunne både forestille mig at du dyrker en masse sport foruden din styrketræning, og med basketball som hobby er du nok relativt høj~ en forholdsvis høj vægt.
Æg, tofu, bønner, kylle, peanutbutter kunne være idéer. Eventuelt soya-protein?

Frederlk skrev:Jeg ved godt det har noget med alderen og hormonerne at gøre, men jeg tror altså at store mængder af mejeriprodukter kan have sit faktor dertil også, så der kommer mere ubalance i huden

Frederlk skrev:aarrhh..hehe du har ikke set min rygDet er bare blevet værre efter jeg er begyndt at drikke den ekstra liter mælk efter træning i stedet for en whey shake. Smør er jo et mejeriprodukt

Frederlk skrev:jeg er 18.
Hvad for nogle gråzoner? Problemet er bare, at jeg tager i skole klokken halv 8 og er hjemme halv 5 igen. Så det er kun madpakken jeg kan medbringe (rugbrød og pålæg og frugt)
Jeg ved godt det har noget med alderen og hormonerne at gøre, men jeg tror altså at store mængder af mejeriprodukter kan have sit faktor dertil også, så der kommer mere ubalance i huden

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster