Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

SandyFrink skrev:Hvorfor har du kun et snit på 5? Det er et relevant spørgsmål.

FaMo skrev:SandyFrink skrev:Hvorfor har du kun et snit på 5? Det er et relevant spørgsmål.
Vil du ikke bare være sød at enten svarer på spørgsmålene, eller bare lade vær med at kommenterer på tråden.
tak

Magnuskvib skrev:Hvis du søger om optagelse på kvote 2 som folkeskolelærer (min. 7 i snit), kan du efterfølgende, hvis du kommer ind, læse cand. idræt og sundhed på SDU, som giver dig kompetence (læs: papir) til at undervise på gymnasieniveau. Det kræver du tager idræt som linjefag på seminariet. Jeg tænker umiddelbart, det er din eneste mulighed, når du på forhånd har gjort bøvlet med et snit på 5.
SandyFrink skrev:FaMo skrev:SandyFrink skrev:Hvorfor har du kun et snit på 5? Det er et relevant spørgsmål.
Vil du ikke bare være sød at enten svarer på spørgsmålene, eller bare lade vær med at kommenterer på tråden.
tak
Jo, det vil jeg godt.
Og ikke kun det - jeg vil gå så vidt som at ønske dig et STORT held og lykke med din fremtid!

vallemayn skrev:Når man læser idræt lærer man også at der er en lille ting kaldet motivation som er tæt forbundet med læring... Og det er jo netop her kvote 2 også kommer til sin ret.
I forhold til mig selv var jeg for umoden til gymnasiet og endte med med et snit på 4.7, kom ind på idrætsstudiet på kvote 2, og endte ud med et snit over 10 grundet at jeg var yderst motiveret for en stor del af fagene på idrætsstudiet... Så nu ikke skræmme drengen, men ja, det er da relevant at vurdere om man fagligt kan følge med...

Riberrock skrev:Kender et par stykker som pendler mellem Odense og Kbh, for at studere.. Så det er også en mulighed.

FaMo skrev:Jeg tror det ender med jeg søger ind på lærer uddannelsen i København, er der nogen som ved noget omkring det at søge ind på kvote 2 på den uddannelse?

Raj skrev:FaMo skrev:Jeg tror det ender med jeg søger ind på lærer uddannelsen i København, er der nogen som ved noget omkring det at søge ind på kvote 2 på den uddannelse?
Håber, du mener at søge næste år. Kvote 2 fristen var i tirsdags ;)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 114 gæster