Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mads1989 skrev:kan ikke bruge stangen fra bænkpress stativet. da den er bygget fast i selve bænken, altså man kan ikke fjerne den fra stativet, skifte center, hmm der er godt nok et bedre center i nærheden, men prisen er bare for høj.. =)

mads1989 skrev:kan ikke bruge stangen fra bænkpress stativet. da den er bygget fast i selve bænken, altså man kan ikke fjerne den fra stativet, skifte center, hmm der er godt nok et bedre center i nærheden, men prisen er bare for høj.. =)

PeterHejleJensen skrev:Gør samme bevægelse med en håndvægt i hver hånd. Problem solved!

TheNextArnold skrev:mads1989 skrev:kan ikke bruge stangen fra bænkpress stativet. da den er bygget fast i selve bænken, altså man kan ikke fjerne den fra stativet, skifte center, hmm der er godt nok et bedre center i nærheden, men prisen er bare for høj.. =)
sidder stangen fast i stativet? det lyder underligt.. er det et smith-stativ du taler om eller hvad?
lyder som et rimelig dårlig center, det er vel også derfor det er billigere end det andet. hvor stor er prisforksellen?
umiddelbart vil jeg råde dig til at skifte til det bedre og dyrere center..

Dingo skrev:Da jeg var i lalandia her i weekenden, skulede jeg lige ind til deres FitnessDK afdeling derinde..
Der var heller ikke en eneste løs stang og det eneste stativ der var, var smith stativet. Resten var maskiner og lidt håndvægte, så jo den slags centre findes![]()
Til alle de glade motionister

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster