Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Thomas Jagd skrev:Det er en udmærket ide. Grundideen med at bygge sit program op omkring de 3 store (squat, bænkpres, dødløft) er rigtig god. Men der er absolut ingen der siger, at det ikke må være varianter her af. Det kunne ligeså godt være frontsquat, incline bænkpres og rumænsk dødløft. Så det er der absolut intet galt i.

Dingo skrev:Thomas Jagd skrev:Det er en udmærket ide. Grundideen med at bygge sit program op omkring de 3 store (squat, bænkpres, dødløft) er rigtig god. Men der er absolut ingen der siger, at det ikke må være varianter her af. Det kunne ligeså godt være frontsquat, incline bænkpres og rumænsk dødløft. Så det er der absolut intet galt i.
Den misforstås faktisk ret tit. At der SKAL være flad barbell bench med, der SKAL være alm. backsquat og der SKAL være konv. DL.
Er der egentlig forfattet noget om det på Bodylab News? Det kunne være et fint emne til en fremtidig artikel

Dingo skrev:Jeg har kørt incline fast i en del tid nu. Det er der intet galt i.
Hvorfor kan du ikke køre skulderpres/military?

Casper.S skrev:Det er ihvertfald en meget Bill Starr approved ændring at gøre sig.
8 sæt Incline (BB) Press er måske lidt i overkanten- varier med nogle øvelser med DBs.

Thomas Jagd skrev:Nej, ikke så vidt jeg husker. Kunne være jeg skulle skrive en lille smule om det
Pumpingirondk skrev:Dingo skrev:Jeg har kørt incline fast i en del tid nu. Det er der intet galt i.
Hvorfor kan du ikke køre skulderpres/military?
Hvad er grunden til, at du har valgt kun at køre incline, hvis jeg må spørge?
.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster