Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

men hvis i er så kloge?
hvad gør man så for at fjerne de håndtag? de sidder da det underligste sted, og ved da virkelig ikke hvilken øvelse der får de trælse ting væk?

Fornem måde at starte din første besked på, da man virkelig føler sig begejstret til at hjælpe dig så

GoingBiG skrev:Fornem måde at starte din første besked på, da man virkelig føler sig begejstret til at hjælpe dig så
Hvis du føler dig trådt er du måske en smule nærtagende.

J-S-O skrev:GoingBiG skrev:Fornem måde at starte din første besked på, da man virkelig føler sig begejstret til at hjælpe dig så
Jeg synes bare det er en underlig måde at starte et spørgsmål på...

Trabjerg skrev:J-S-O skrev:GoingBiG skrev:Fornem måde at starte din første besked på, da man virkelig føler sig begejstret til at hjælpe dig så
Tror nu bare at han skrev det for sjovt, men han kunne godt have sluttet sætningen af med en smiley.

J-S-O skrev:Trabjerg skrev:J-S-O skrev:GoingBiG skrev:Fornem måde at starte din første besked på, da man virkelig føler sig begejstret til at hjælpe dig så
Tror nu bare at han skrev det for sjovt, men han kunne godt have sluttet sætningen af med en smiley.
Du har sikkert ret: smiley'en ville i hvert fald have gjort det klart at det var ironi, hvilket er svært at aflæse på internettet...

J-S-O skrev:Trabjerg skrev:J-S-O skrev:GoingBiG skrev:Fornem måde at starte din første besked på, da man virkelig føler sig begejstret til at hjælpe dig så
Du har sikkert ret: smiley'en ville i hvert fald have gjort det klart at det var ironi, hvilket er svært at aflæse på internettet...

hejder skrev:....... hvad gør man så for at fjerne de håndtag? de sidder da det underligste sted, og ved da virkelig ikke hvilken øvelse der får de trælse ting væk?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster