Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

WilliamZB skrev:kører både bænk og squat uden makker, evt. spørg en i centeret om de kan spotte dig?

subzoxx skrev:WilliamZB skrev:kører både bænk og squat uden makker, evt. spørg en i centeret om de kan spotte dig?
Det er et meget lille center, og jeg et tit alene der oppe. :S Kan godt køre alene, men føler mig ikke tryg ved det når jeg generalt er alene i centeret.

Francho skrev:subzoxx skrev:WilliamZB skrev:kører både bænk og squat uden makker, evt. spørg en i centeret om de kan spotte dig?
Det er et meget lille center, og jeg et tit alene der oppe. :S Kan godt køre alene, men føler mig ikke tryg ved det når jeg generalt er alene i centeret.
Når du kører BTB behøver man i min optik ikke rigtigt en spotter da man ikke kører den fuldt ud alligevel. Altså selvfølgelig er det rarere, men synes ikke det er en nødvendighed. Men som Mharritz også siger, sæt dig nogle styrke-mål, sigt efter dem og prøv at lave nye PR's undervejs.

subzoxx skrev:Mange tak for jeres respons, nok fordi jeg presser mig for hårdt:P ved sidste løft føler jeg altid at jeg skulle have stoppet 1 reps før
Men har valgt at træne alene, så slipper jeg for spekulationer over om min "makkere" kommer eller ej. og slipper for skuffelsen og negativiteten ;-) køre bare 5kg mindre og lidt langsommere på min bænk press ;-) så Motivationen er tilbage ;-) tak for tips og råd.
- Kom bare med flere eksempler på hvad i gør får at holde jeres motivation.
- Pt har jeg focus på min læg muskel, læste et inlæg her inde ang læg træning hver dag skulle give godt, og det må jeg sige at det gør
jeg har tilføjet sitting calf reises til mandag/torsdag. det har allerede givet 0,4cm på 2 uger.

Pind skrev:Jeg gør intet for at motiverer mig til min træning ganske som jeg heller ikke skal motiveres for at jeg børster mine tænder. For mig er træning en vane, det er hvad der får mig ned i centeret dag ud og dag ind. Igen og igen.
Hvis man ønsker nogen form for konsistens i forbindelse med sin træning, som er et af de vigtigste elementer for at opnå resultater, så handler det om at få inkorporeret sin træning i hverdagen som en af de mange vaner man går og har.
Gør man ikke det, så vil der være dage hvor man er træt, ugidelig eller hvad man nu ellers kan finde på af undskyldninger, og derved skal motiveres til det. I disse perioder/stunder vil denne motivation oftest være af lav karakter og lysten til at træne ligeledes lav, hvilket kan resultere i at man ikke får det gjort.
Summa summarum: Lad være med at tænk over om du har lyst eller ej. Gør det til en handling hvor der ikke er noget valg og bare gør det.

Pind skrev:Jeg gør intet for at motiverer mig til min træning ganske som jeg heller ikke skal motiveres for at jeg børster mine tænder. For mig er træning en vane, det er hvad der får mig ned i centeret dag ud og dag ind. Igen og igen.
Hvis man ønsker nogen form for konsistens i forbindelse med sin træning, som er et af de vigtigste elementer for at opnå resultater, så handler det om at få inkorporeret sin træning i hverdagen som en af de mange vaner man går og har.
Gør man ikke det, så vil der være dage hvor man er træt, ugidelig eller hvad man nu ellers kan finde på af undskyldninger, og derved skal motiveres til det. I disse perioder/stunder vil denne motivation oftest være af lav karakter og lysten til at træne ligeledes lav, hvilket kan resultere i at man ikke får det gjort.
Summa summarum: Lad være med at tænk over om du har lyst eller ej. Gør det til en handling hvor der ikke er noget valg og bare gør det.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster