Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

leganhcer skrev:Kør P/P/L, upper/lower, bryst/ryg - ben - arme/skulder i stedet for det hjemmebryggede halløj der IMO

sadakxp skrev:
Må lige indrømme, at jeg aner det ikke, hvad du mener med P/P/L.

sadakxp skrev:Andre, der har en stærk mening om mit program?

MathiasMoeller skrev:sadakxp skrev:Andre, der har en stærk mening om mit program?
Der er rigtigt mange ting. Eksempelvis kører du biceps før ryg. Samme antal triceps og bicepsøvelser ligesom ben. Du kører dødløft som det sidste. (den absolut hårdeste øvelser)
Man skal enten være uddannet eller have en meget lang og stor træningserfaring før man kan ligge et ordentligt skræddersyet program. Du vil få meget mere ud af at finde et færdiglavet program.

sadakxp skrev:MathiasMoeller skrev:sadakxp skrev:
det er en grund til at jeg kører dødløft som det sidste. Jeg har haft rygproblemer i 3-4 år og nu, for et år siden, er jeg endelig forbi dem. Jeg træner den absolut hårdeste øvelse til sidst for at sikre mig, at kroppen allerede er i gang og varm. Skulle jeg træne dødløft som den første, vil jeg ikke have det godt med det.

sadakxp skrev:MathiasMoeller skrev:sadakxp skrev:Andre, der har en stærk mening om mit program?
Der er rigtigt mange ting. Eksempelvis kører du biceps før ryg. Samme antal triceps og bicepsøvelser ligesom ben. Du kører dødløft som det sidste. (den absolut hårdeste øvelser)
Man skal enten være uddannet eller have en meget lang og stor træningserfaring før man kan ligge et ordentligt skræddersyet program. Du vil få meget mere ud af at finde et færdiglavet program.
det er en grund til at jeg kører dødløft som det sidste. Jeg har haft rygproblemer i 3-4 år og nu, for et år siden, er jeg endelig forbi dem. Jeg træner den absolut hårdeste øvelse til sidst for at sikre mig, at kroppen allerede er i gang og varm. Skulle jeg træne dødløft som den første, vil jeg ikke have det godt med det.
Jeg ved, at jeg kører samme antal triceps og bicepsøvelser som ben, men dem træner jeg kun to gange om ugen, mens ben træner jeg fire gange om ugen. Det må gøre en forskel, tænker jeg.

sadakxp skrev:Jeg tror jeg har fundet noget godt i Maxers 3-split her: http://maxer.dk/artikler/3-split-traeningsprogram
Når man kun træner ben 2 gange ud af 6 træningsdage, er det nok? Skal man ikke give det lidt mere gas til bentræning? Det er også derfor jeg kørte 4 gange bentræning om ugen.

thaden skrev:Hvad er "nok"?
Hvis du løfter de løft du har skrevet, så prøv dig frem med et fint 3split fra maxer, det er vist fint til at bygge en core op :-)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster