Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69645 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Man bestemmer selv hvad og hvor meget man vil stege og spise, og der går ikke mad til spilde

Storfod skrev:Raclette slår aldrig fejl![]()

taler skrev:Storfod skrev:Raclette slår aldrig fejl![]()
Raclette... Øhh... Hvorfor så ikke bare kattemad????

A Menace To Chicken skrev:Husk sjove hatte, i skal fanme have sjove hatte på, det har man nytårsaften det lort hører sig til. Sjove hatte. Og bordbomber.
Det giver minimum et par timers oprydning dagen efter,
Hamtaro skrev:Vil give storfod ret. Raclette er pisse hyggeligt, og giver med garanti en hyggelig aften..
Man kan jo komme alt på den, og med lækkert tilbehør, så går man ikke galt i byen.

A Menace To Chicken skrev:Ellers er der altid ting som en stor, saftig grydestegt mørbrad (lav en lage, og lad den trække nogle timer først) eller en fed cuvette eller culottesteg, bare sørg for ORDENTLIGT kød, så den kan steges rosa -tangerende rød. Hasselbagte eller flødebombede kartofler til, to klassikere der aldrig slår fejl.

ZinK_ skrev:Har skaffet noget wagyu kød igennem arbejdet :-) Aldrig smagt det før! Men til den pris, kan jeg ikke forvente andet end gudommelig smag![]()
Tilbehøret bliver rødvins sauce/svampe sauce med årets grønsager + bagekartofler&hasselbagte kartofler.
til dessert bliver det hjemmelavet tiramisu
4 venner samlet <3

martinkjr skrev:A Menace To Chicken skrev:Ellers er der altid ting som en stor, saftig grydestegt mørbrad (lav en lage, og lad den trække nogle timer først) eller en fed cuvette eller culottesteg, bare sørg for ORDENTLIGT kød, så den kan steges rosa -tangerende rød. Hasselbagte eller flødebombede kartofler til, to klassikere der aldrig slår fejl.
Det bliver nok noget i den stil, da jeg mildest talt ikke er "a fish kind of guy".
Men tak ol' timer. Godt nytår! Håber du selv bliver en seriøs trussel mod nytårstorsken

A Menace To Chicken skrev:martinkjr skrev:A Menace To Chicken skrev:Ellers er der altid ting som en stor, saftig grydestegt mørbrad (lav en lage, og lad den trække nogle timer først) eller en fed cuvette eller culottesteg, bare sørg for ORDENTLIGT kød, så den kan steges rosa -tangerende rød. Hasselbagte eller flødebombede kartofler til, to klassikere der aldrig slår fejl.
Det bliver nok noget i den stil, da jeg mildest talt ikke er "a fish kind of guy".
Men tak ol' timer. Godt nytår! Håber du selv bliver en seriøs trussel mod nytårstorsken
Tjek Nick90210's link, vedr. langtidsstegning... det er wisdom, lige der.

Nick9000 skrev:A Menace To Chicken skrev:martinkjr skrev:A Menace To Chicken skrev:Ellers er der altid ting som en stor, saftig grydestegt mørbrad (lav en lage, og lad den trække nogle timer først) eller en fed cuvette eller culottesteg, bare sørg for ORDENTLIGT kød, så den kan steges rosa -tangerende rød. Hasselbagte eller flødebombede kartofler til, to klassikere der aldrig slår fejl.
Tjek Nick90210's link, vedr. langtidsstegning... det er wisdom, lige der.
Holy hell, jeg skal have refreshed mit brugernavn nu

Nick90210 skrev:Holy hell, jeg skal have refreshed mit brugernavn nu

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 100 gæster