Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jmt skrev:I starten: Ja. Som nybegynder skal du fokusere på de store compound øvelser, så du får et godt styrkefundament og en god overall koordination og balance i din teknik.

SebastianLA skrev:
Men er der ulemper ved allerede at køre flere øvelser pr. muskelgruppe? Jeg vil lige påpege, at jeg for et års tid siden, trænede 5 gange om ugen i 3-4 måneder, og har fint styr på teknikken.
Hvis det stadig er for tidligt - hvornår vil du så anbefale, at jeg tilføjer flere øvelser?

SebastianLA skrev:Jmt skrev:I starten: Ja. Som nybegynder skal du fokusere på de store compound øvelser, så du får et godt styrkefundament og en god overall koordination og balance i din teknik.
Men er der ulemper ved allerede at køre flere øvelser pr. muskelgruppe? Jeg vil lige påpege, at jeg for et års tid siden, trænede 5 gange om ugen i 3-4 måneder, og har fint styr på teknikken.
Hvis det stadig er for tidligt - hvornår vil du så anbefale, at jeg tilføjer flere øvelser?

SebastianLA skrev:Jeg er næsten lige startet med at styrketræne, og har fået anbefalet Back to Basics programmet, hvilket også ser super ud. Men er det dumt at tilføje isolations øvelser på programmet, altså flere biceps, bryst, skuldre, triceps, ryg etc. øvelser? Argumentér dit svar.

Legend skrev:Begynder og isolation er to ord, der ikke skal stå i samme sætning.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster