Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Heath.Fletcher skrev:stadig er total noob

Bash skrev:Det er ikke det svar du vil høre, men det er det svar på får fra folk herinde der ved hvad de har med at gøre.

Heath.Fletcher skrev: Som I kan fornemme på min undertitel, og ovenstående program har jeg en smule ekstra fokus på biceps.

kielzor skrev:Heath.Fletcher skrev: Som I kan fornemme på min undertitel, og ovenstående program har jeg en smule ekstra fokus på biceps.
Hvorfor fokus på biceps? Hvis det er store overarme vi taler om som mål med dette, bør der også være en hvis fokus på triceps.

Heath.Fletcher skrev: men jeg synes ikke rigtig argumenterne "mere masse" og "fokuser på styrkeprogression" er opvejenede argumenter, når jeg allerede oplever det med mit nuværende program.

MadsNC skrev:Heath.Fletcher skrev: men jeg synes ikke rigtig argumenterne "mere masse" og "fokuser på styrkeprogression" er opvejenede argumenter, når jeg allerede oplever det med mit nuværende program.
Argumenterne var IKKE at ligge fokus på weakpoints-træning, når du kun har været i 'branchen' i 8 mdr. Du er stadig "nybegynder" og bør en god periode endnu holde fokus på, at få opbygget en grundig fundamental masse før du begynder at fokuserer på småting som arme, e.l.

Heath.Fletcher skrev:MadsNC skrev:Heath.Fletcher skrev: men jeg synes ikke rigtig argumenterne "mere masse" og "fokuser på styrkeprogression" er opvejenede argumenter, når jeg allerede oplever det med mit nuværende program.
Argumenterne var IKKE at ligge fokus på weakpoints-træning, når du kun har været i 'branchen' i 8 mdr. Du er stadig "nybegynder" og bør en god periode endnu holde fokus på, at få opbygget en grundig fundamental masse før du begynder at fokuserer på småting som arme, e.l.
Det gør jeg jo heller ikke.... Læs nu indlægget. Jeg spørger blot om det er tilstrækkelig træning af biceps - hvis jeg kører PROGRAMMET. Der er flere spørgsmål - men hvis alle svarene blot er rettet mod biceps spørgsmålet, så er jeg da mere rolig...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster