Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

fisken skrev:Ja produktet indeholder et stimulerende stof, der står under S6 på doping listen.

Holgamania skrev:Hej venner!
Jeg har været inde og se på dopinglistense S6, og kan ikke finde 1,3 dimethylalamin nogen steder.
Er i sikre på det er forbudt når det ikke fremgår på listen, og i så fald - hvorfor?![]()
Jeg er ikke interesseret i at spise noget der har en potentiel negativ virkning.
Håber i kan hjælpe mig!

Holgamania skrev:Hej venner!
Jeg har været inde og se på dopinglistense S6, og kan ikke finde 1,3 dimethylalamin nogen steder.
Er i sikre på det er forbudt når det ikke fremgår på listen, og i så fald - hvorfor?![]()
Jeg er ikke interesseret i at spise noget der har en potentiel negativ virkning.
Håber i kan hjælpe mig!

THIBAUDEAU skrev:Nogen der kender et andet godt men Lovligt produkt som kan købes i stedet, jeg skal bare have noget der kan peppe mig lidt op og give lidt extra energi?

inden træning

THIBAUDEAU skrev:Det vil jeg nu gøre frem over. tror jeg vil kigge på det der amplifier. men skal lige hører, har jeg forstået det poliquin skriver rigtigt, at jeg ikke skal være nervøs for at blive testet da det kun er til konkurrence det er ulovligt?

Det vil jeg nu gøre frem over. tror jeg vil kigge på det der amplifier. men skal lige hører, har jeg forstået det poliquin skriver rigtigt, at jeg ikke skal være nervøs for at blive testet da det kun er til konkurrence det er ulovligt?
En ting er lovgivning en anden ting er helbred! Mit helbred står en smule over lovgivningen;-) Nej, jeg mener måske er det på dopinglisten for atleter, men faktum er at det er et effedrinlignende stof som kan beslaste dit hjerter/kredsløb unødigt. Du kan jo ikke vide hvordan lige netop din krop reagerer på dette produkt i det lange løb. En anden ting er at det langt fra er et vidunderprodukt andre mere naturlige produkter kan give næsten den samme effekt;-)

THIBAUDEAU skrev:Det vil jeg nu gøre frem over. tror jeg vil kigge på det der amplifier. men skal lige hører, har jeg forstået det poliquin skriver rigtigt, at jeg ikke skal være nervøs for at blive testet da det kun er til konkurrence det er ulovligt?
En ting er lovgivning en anden ting er helbred! Mit helbred står en smule over lovgivningen;-) Nej, jeg mener måske er det på dopinglisten for atleter, men faktum er at det er et effedrinlignende stof som kan beslaste dit hjerter/kredsløb unødigt. Du kan jo ikke vide hvordan lige netop din krop reagerer på dette produkt i det lange løb. En anden ting er at det langt fra er et vidunderprodukt andre mere naturlige produkter kan give næsten den samme effekt;-)
Det skal lige siges at jeg spurgte ikke for at vide om jeg kunne bruge det i det videre forløb, men for at jeg skulle vide om jeg kunne blive testet positiv. jeg har lagt jack3d på hylden igen.

Grundt skrev:De tester heller ikke efter efedrin i "out of competition test", som dem der f.eks bliver taget i fitnesscentrene. Underligt nok

Poliquin skrev:Men igen er Eph. kun på "out of comp" listen (Hele S6 er kun på listen II Stoffer og metoder forbudt i konkurrence), så man må gerne bruge det i centrene uden for konkurrence. Ikke at det er at foretrække da det har en del negative bivirkninger, bla. forlænget restitution.
En stor skam da Jack3D ellers er et ganske godt produkt.

PTCJ skrev:Men igen er Eph. kun på "out of comp" listen (Hele S6 er kun på listen II Stoffer og metoder forbudt i konkurrence), så man må gerne bruge det i centrene uden for konkurrence. Ikke at det er at foretrække da det har en del negative bivirkninger, bla. forlænget restitution.

sorra54 skrev:PTCJ skrev:Men igen er Eph. kun på "out of comp" listen (Hele S6 er kun på listen II Stoffer og metoder forbudt i konkurrence), så man må gerne bruge det i centrene uden for konkurrence. Ikke at det er at foretrække da det har en del negative bivirkninger, bla. forlænget restitution.
Forlænget restitution? Hvor har du læst det henne?

Jenslyn87 skrev:Som nogle også siger, så er det jo kun forbudt i forbindelse med konkurrence... så meget har jeg da også ord på fra ADD selv!
Jack3d er 100 gange bedre end ren koffein imo

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster