Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Poliquin skrev:Fedt han starter med at sige "today we gonna do some heavy compound stuff" og så starter med Straight arm pull down![]()

Jiyan skrev:Han bør gøre noget ved sit hår. Hans frisure ligner noget en 5-årig dreng ville få fordi han syntes at det så sejt ud
Nu har han så et kæmpe hus, men skulle han rundt i min lejlighed, der ellers er nogenlunde stilrent og spartansk indrettet, så ville han sg rage ting ned fra væggene hver gang han vender sig.
wireframed skrev:Shit hvor må det være upraktisk at være så stor i hverdagen!Nu har han så et kæmpe hus, men skulle han rundt i min lejlighed, der ellers er nogenlunde stilrent og spartansk indrettet, så ville han sg rage ting ned fra væggene hver gang han vender sig.

androide skrev:Han har også taget en masse steroider, snyder....

wireframed skrev:Den første video, er det offseason? Synes han har lidt en dunk under trøjen?

Poliquin skrev:
Fede film![]()
Fedt han starter med at sige "today we gonna do some heavy compound stuff" og så starter med Straight arm pull down![]()

androide skrev:http://www.mesomorphosis.com/blog/2008/06/10/jay-cutler-discusses-steroids-in-deleted-scene-from-bigger-stronger-faster/
Han har også taget en masse steroider, snyder....

WILD-ZYC skrev:HAHAHAHA århhh han snyder..
Ja ja, men du kommer aldrig til at ligne ham selv om du bare sprøjter løs ;).
Så luk nu røven, og gå ind på arto i stedet

Neut skrev:androide skrev:http://www.mesomorphosis.com/blog/2008/06/10/jay-cutler-discusses-steroids-in-deleted-scene-from-bigger-stronger-faster/
Han har også taget en masse steroider, snyder....
Mærkelig kommentar. Er jeg den eneste som i den senere tid har lagt mærke til et større had mod steroide brugere på bb.dk?
Syntes egentlig folk skal passe sig selv eller skride væk fra et BODYBUILDING forum.
EDIT: Lader min stå, da jeg syntes det er en generel tendens

androide skrev:
Jeg har intet had overhoved til dem der tager doping "steroider" De ødelægger selv deres liv lad dem om det. Men folk der gør det på konkurrence plan gør at dem der er ærlige og vil holde deres krop sund ikke har en chance det er snyd og enormt bittert.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster