Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bay skrev:Jay sucks

Bay skrev:Bay sucks

Poliquin skrev:Bay skrev:Bay sucks
Fixed

TheFatboy skrev:Bay skrev:Jay sucks
Agreed.

essensen skrev:Jaa, Schulz - men nu er Ripped to Shreds ikke med i hans afstemning![]()
Af de to film du har listet synes jeg klart From J to Z er fedest.

schulz skrev:TheFatboy skrev:Bay skrev:Jay sucks
Agreed.
Ja det suger max når en BB'er kan finde ud af andet end at træne! Det så træls når de faktisk har hjerne og kan finde ud af at være forretningsmænd, DEM KAN VI IKKE LIDE!!!

TheFatboy skrev:schulz skrev:TheFatboy skrev:Bay skrev:Jay sucks
Agreed.
Ja det suger max når en BB'er kan finde ud af andet end at træne! Det så træls når de faktisk har hjerne og kan finde ud af at være forretningsmænd, DEM KAN VI IKKE LIDE!!!
Derfor sux han stadig. Nederen, falsk attitude.
No one likes smart bodybuilders ^^

schulz skrev:TheFatboy skrev:schulz skrev:TheFatboy skrev:Bay skrev:Jay sucks
Agreed.
Derfor sux han stadig. Nederen, falsk attitude.
Hvor og hvornår?No one likes smart bodybuilders ^^

TheFatboy skrev:Jeg kan bare ikke lide den måde han... den måde han er på. Han agerer godt udadtil, og i hans film virker han flink og interesseret i sine fans, men han er ikke min kop te

Rasmus Ladefoged skrev:Sys bar han virker så uengageret, de film jeg har set ham træne

Rasmus Ladefoged skrev:Hvordan forkert?
Desuden er det fesent at ha en kvinde til at hjælpe! Og hvorfor er det, at hun ska hjælpe med, at holde stangen i pulldowns?

Rasmus Ladefoged skrev:Derfor burde han stadig være gammel nok til at holde stangen selv

Rasmus Ladefoged skrev:Derfor burde han stadig være gammel nok til at holde stangen selv

TheFatboy skrev:Rasmus Ladefoged skrev:Sys bar han virker så uengageret, de film jeg har set ham træne
Det er ikke fordi han er uengageret, men hans tilgang til træningen er bare forkert IMO. Det er derfor jeg bedre kan lide gutter som Dorian Yates eller Ronnie.

Odysseus skrev:TheFatboy skrev:Rasmus Ladefoged skrev:Sys bar han virker så uengageret, de film jeg har set ham træne
Det er ikke fordi han er uengageret, men hans tilgang til træningen er bare forkert IMO. Det er derfor jeg bedre kan lide gutter som Dorian Yates eller Ronnie.
Hvad gør dig så god, at du kan tillade dig at sige at hans tilgang til træning er forkert? Manden er dobbelt Mr.O for christ's sake...

Poliquin skrev:Rasmus Ladefoged skrev:Derfor burde han stadig være gammel nok til at holde stangen selv
Hvorfor er det fesent at træne med en pige?

Rasmus Ladefoged skrev:Poliquin skrev:Rasmus Ladefoged skrev:Derfor burde han stadig være gammel nok til at holde stangen selv
Hvorfor er det fesent at træne med en pige?
Tjah, nu gør du det jo, svar nok?![]()
Nej, heller ikk fesent at træne med en pige, men sys det er fesent den måde hun hjælper med at holde håndtaget i en bane og sådan.
Lige et off topic spørgsmål: Hvordan har han fået den brede talje, når han er så ripped? Ronnie feks, ha rjo fået en vom istedet, som så mange andre?

TheFatboy skrev:Odysseus skrev:TheFatboy skrev:Rasmus Ladefoged skrev:Sys bar han virker så uengageret, de film jeg har set ham træne
Hvad gør dig så god, at du kan tillade dig at sige at hans tilgang til træning er forkert? Manden er dobbelt Mr.O for christ's sake...
Ja, og han er da nok også den som fortjener det mindst.

TheFatboy skrev:Rasmus Ladefoged skrev:Sys bar han virker så uengageret, de film jeg har set ham træne

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster