Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Sandman skrev:Nu har jeg jo gået og troet Whey 80 fra bodylab var det bedste på markedet, men nu har jeg så fået at vide af center ejer at det er noget juks, på højde med DANlab produkter ovs.
Hvor kan jeg finde neutral viden omkring det her? Siden her er jo også hosted commercielt..

Sandman skrev:Nu har jeg jo gået og troet Whey 80 fra bodylab var det bedste på markedet, men nu har jeg så fået at vide af center ejer at det er noget juks, på højde med DANlab produkter ovs.

Matt skrev:Sandman skrev:Nu har jeg jo gået og troet Whey 80 fra bodylab var det bedste på markedet, men nu har jeg så fået at vide af center ejer at det er noget juks, på højde med DANlab produkter ovs.
Hvor kan jeg finde neutral viden omkring det her? Siden her er jo også hosted commercielt..
Hvad skulle der være galt med bodylabs produkter? Generelt synes jeg ikke der er ret stor kvalitetsforskel. Tilgengæld er der forksel i smag, konsistens og pris, hvilket du burde interessere dig mere for når du skal ud og købe nyt pulver

Andersbr skrev:End at jeg ville have noget der var halvt så rent, og derved have en mindre virkning. Bare fordi det er billigt og smager godt..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 28 gæster