Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Muddii skrev:NY livsstil! og så du godt på vej

Stenalt skrev:http://www.bodybuilding.dk/newbies-helpfile-edit-2-t39845.html

snus skrev:Først læser du newbie-filen, som der er blevet linket til. Dernæst løfter du tunge ting, og spiser ALT, hvad du kan komme i nærheden af! Så skal du sove en masse. Gentag

Menalix skrev:snus skrev:Først læser du newbie-filen, som der er blevet linket til. Dernæst løfter du tunge ting, og spiser ALT, hvad du kan komme i nærheden af! Så skal du sove en masse. Gentag
Sove? Hjælper det? Min normale sove rytme svarer til jeg sover 4 timer om dagen, det er vel ret skidt?

Menalix skrev:snus skrev:Først læser du newbie-filen, som der er blevet linket til. Dernæst løfter du tunge ting, og spiser ALT, hvad du kan komme i nærheden af! Så skal du sove en masse. Gentag
Sove? Hjælper det? Min normale sove rytme svarer til jeg sover 4 timer om dagen, det er vel ret skidt?

hr_bjoern skrev:Menalix skrev:snus skrev:Først læser du newbie-filen, som der er blevet linket til. Dernæst løfter du tunge ting, og spiser ALT, hvad du kan komme i nærheden af! Så skal du sove en masse. Gentag
Her lugter lidt af trold, gør der ikke?

hr_bjoern skrev:Menalix skrev:snus skrev:Først læser du newbie-filen, som der er blevet linket til. Dernæst løfter du tunge ting, og spiser ALT, hvad du kan komme i nærheden af! Så skal du sove en masse. Gentag
Her lugter lidt af trold, gør der ikke?
JakobHansen skrev:Menalix skrev:snus skrev:Først læser du newbie-filen, som der er blevet linket til. Dernæst løfter du tunge ting, og spiser ALT, hvad du kan komme i nærheden af! Så skal du sove en masse. Gentag
shit - hvordan kan du fungere med 4 timers søvn? :O
Kenny Nickelman=GUNS skrev:Som Stenalt linker til: Artikler.
Som ny er det bedst at læse op på "basis viden".
Samtidig kan du så småt begynde på at træne.
Jeg vil klart anbefale dig en klub. F.eks. styrkeløft eller vægtløftning.
Lad endeligt vær' med at starte i et fitness eller motionscenter.
Atmosfæren og mængden af mennesker, med fornuftig viden og erfaring bag sig, er ringe.
De 6 øvelser jeg vil anbefale dig at bruge mest tid på er:
Squat, dødløft, bænkpres, Bent over rows, militarypress og pullups.
Teknik betyder MEGET. Lad vær' med at snøvle dig igennem øvelserne eller lade ego'et tage over.
Se evt. på siden maxer.dk for evt. instruktion og hjælp med kost/træning.

s0enice skrev:Nu siger jeg ikke, at dette sted ikke er det rigtige at spørge om hjælp, men det er det højest sandsynligt. Men hvorfor har du ikke spurgt dine kammerater hvis de har så god forstand på det?
Chroz skrev:Shiiiiit.
At sove ordentligt er fundamentalt for et godt velvære og en fungerende hverdag. Eat - Train - Sleep - Repeat er vel på sin plads.
Læs alt hvad du kan om træning. At uddanne sig selv omkring træning, er som regel den hurtigste vej til en bedre krop, men også den der kræver mest arbejde.

Menalix skrev:Jeg er stortset kun skind og ben, og har valgt at tage kampen op om at få mere muskelmasse på kroppen.
Jeg er 179cm og vejer 55kg. Jeg er klar til at betale for en hvilken som helst planlagt kost og fitness.
Nogen forslag til hvordan jeg skal spise og hvor meget jeg skal spise eller andre ting der er nyttige og vil det hjælpe at kvitte smøgerne?
så kan du se hvad jeg mener.

Mr.wooop skrev:Menalix skrev:Jeg er stortset kun skind og ben, og har valgt at tage kampen op om at få mere muskelmasse på kroppen.
Jeg er 179cm og vejer 55kg. Jeg er klar til at betale for en hvilken som helst planlagt kost og fitness.
Nogen forslag til hvordan jeg skal spise og hvor meget jeg skal spise eller andre ting der er nyttige og vil det hjælpe at kvitte smøgerne?
Hej da jeg for 5 mdr. siden genoptog min træning med henblik på at blive stor, gjorde jeg det at jeg fokuserede på at opnå styrke og atter styrke, størelsen kommer ligsom i små ryk i takt med øget styrke. jeg æder så meget jeg kan uden at fylde mig med Junk. hvis du tjekker mine indslag kan du se den der hedder vurderings af træningsforløb, den dækker over de sidste 5 mdr. med billederså kan du se hvad jeg mener.
mit råd er følgende.
Fokuser på styrken. Pas din træning. Og lyt til din krop den har en fantastisk evne til at sige hvad du har brug for ;)
og fremfor alt lad vær at gi op man ska lige over the breaking point så sker der ting og sager

Menalix skrev:Mr.wooop skrev:Menalix skrev:Jeg er stortset kun skind og ben, og har valgt at tage kampen op om at få mere muskelmasse på kroppen.
Hej da jeg for 5 mdr. siden genoptog min træning med henblik på at blive stor, gjorde jeg det at jeg fokuserede på at opnå styrke og atter styrke, størelsen kommer ligsom i små ryk i takt med øget styrke. jeg æder så meget jeg kan uden at fylde mig med Junk. hvis du tjekker mine indslag kan du se den der hedder vurderings af træningsforløb, den dækker over de sidste 5 mdr. med billederså kan du se hvad jeg mener.
mit råd er følgende.
Fokuser på styrken. Pas din træning. Og lyt til din krop den har en fantastisk evne til at sige hvad du har brug for ;)
og fremfor alt lad vær at gi op man ska lige over the breaking point så sker der ting og sager
Cool tråd du har dig der, det ser sku godt ud! Dog er jeg noget langt mere spinkel til at starte med, men fedt at se hvor langt man enlig kan komme på 5 måneder.
Tak for rådet, hvad mener du med jeg skal lytte til min krop, jeg har fået afvide at man bare skal træne indtil man simpelthen ikke kan mere, eller er det for over anstrengende?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster