Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

JonasHb skrev:tak tak![]()
Jeg har skrevet min højde og vægt under min profil... jeg vejede mig idag og vægten viste 92 kg, så vægten under min profil, passer ikke helt, det ska jeg lige ha rettetJeg er 187 cm... jeg ved ikke hva fedtprocenten ligger på... men jeg vil skyde på at den ligger på en 15 stykker

Jonas85 skrev:JonasHb skrev:tak tak![]()
Jeg har skrevet min højde og vægt under min profil... jeg vejede mig idag og vægten viste 92 kg, så vægten under min profil, passer ikke helt, det ska jeg lige ha rettetJeg er 187 cm... jeg ved ikke hva fedtprocenten ligger på... men jeg vil skyde på at den ligger på en 15 stykker
Jeg skal nok tage nogen med mit cam hvis det er. Har i det mindste et ordentligt kamera altså i telefonen

schulz skrev:Velkommen til loglandEr selv 187 høj så vi har da noget til fælles.. Har du ikke nogle billeder du kan smide op?

TeamBear skrev:Rungsted kyst? lyder søreme bekendt..![]()
Du går på rg i 3.c? længe leve lectio..

JonasHb skrev:TeamBear skrev:Rungsted kyst? lyder søreme bekendt..![]()
Du går på rg i 3.c? længe leve lectio..
Jo da![]()
Du må være Anders fra 2.g så?
Hvor længe har du gået med tanken om konkurrencebodybuilding?

vi bar ham op af trappen sammen, så vidt jeg husker 

så så tror jeg godt jeg ved hvem du er:) . ja han var godt i stand!JonasHb skrev:hehe okay! det ser da lovende ud, indtil videre![]()
Jeg går tit i joggingbukser og hue.. øhmm...
Nåh jo... du hjalp en af mine venner på subben, da han havde forsøgt sig med noget amfetaminvi bar ham op af trappen sammen, så vidt jeg husker
heh.. og tak.. du er da så sandelig også ret bøf..
TeamBear skrev:så så tror jeg godt jeg ved hvem du er:) . ja han var godt i stand!JonasHb skrev:hehe okay! det ser da lovende ud, indtil videre![]()
Nåh jo... du hjalp en af mine venner på subben, da han havde forsøgt sig med noget amfetaminvi bar ham op af trappen sammen, så vidt jeg husker

nej jeg ønsker ikke at anvende hormoner eller noget andet i den stil.. kroppen skal bruges hele livet:) .. det er en hobby nu, og vil da dedikere mig meget til det og se hvad det kan blive til , men har ikke planer om at det skal være mit levemål på noget tidspunkt:)JonasHb skrev:TeamBear skrev:så så tror jeg godt jeg ved hvem du er:) . ja han var godt i stand!JonasHb skrev:hehe okay! det ser da lovende ud, indtil videre![]()
HA! jah... lidt idiotisk at udsætte sig selv for...! men så lærte han det på den hårde måde:)
det går fremad ihvertfald... men har ikke intentioner om at bruge det til konkurrence!
Hva er dine planer?? ska du op på Ronnie plan??

TeamBear skrev:nej jeg ønsker ikke at anvende hormoner eller noget andet i den stil.. kroppen skal bruges hele livet:) .. det er en hobby nu, og vil da dedikere mig meget til det og se hvad det kan blive til , men har ikke planer om at det skal være mit levemål på noget tidspunkt:)JonasHb skrev:TeamBear skrev:så så tror jeg godt jeg ved hvem du er:) . ja han var godt i stand!JonasHb skrev:hehe okay! det ser da lovende ud, indtil videre![]()
HA! jah... lidt idiotisk at udsætte sig selv for...! men så lærte han det på den hårde måde:)
det går fremad ihvertfald... men har ikke intentioner om at bruge det til konkurrence!
Hva er dine planer?? ska du op på Ronnie plan??

TeamBear skrev:hvor træner du egentlig?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster