Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bondi skrev:Velkommen til loggen :wink:
Pæne max løft du har =D>
Hvad syntes du om CF i svendborg, er det et godt sted at træne ?

Mista Chipmunk skrev:Hejsa og velkommen til!
Det ser jo udemærket udtræls med lænden, men hvis du tager det stille og roligt så kommer det jo nok igen!
Og fremragende bænk må man sige! Det kan ikke vare mange måneder før du er medlem af klub 110
men tror jeg skal til at æde mere end jeg gør, for i weekenderne står den desværre på alt for mange pilsner 
Bondi skrev:FLOT BÆNKET =D>

WannaBeBig skrev:Velkommen til.
Det er da helt gode løft...specielt i forhold til din vægt på 77 kg.

Mista Chipmunk skrev:For mange pilsnere...? Jeg forstår ikke hvad du siger til mig...![]()
Jeg er kommet derop, og jeg sparer ikke på øllerne. Tror sgu det vigtigste er kosten, selvom det selvfølgelig nok går hurtigere, hvis man er afholdsmand, hehe...

Mista Chipmunk skrev:Ahhh ja, supersets...![]()
Kørte faktsik også to øvelser sammen i superset i dag, man er jo ved at knække sig når man er færdig! Hehe...
Men det ser sgu godt ud, dér!

Mista Chipmunk skrev:Kan se du har ændret din overskrift - betyder det at du snart kommer i gang med at give den gazz i squat og død?
Så må man jo gå ud fra at lænden er ved at være i orden igen...?

Mista Chipmunk skrev:Cool! Det bliver spændende at se hvordan tingene ser ud når du kommer lidt i gang igen =D>
Men der går jo nok lidt tid inden du kommer op i nærheden af dine gamle max-løfthvor længe har der egentlig været knas med ryggen?

TheCzech skrev:Rigtigt flot runde bænkpres.

Mista Chipmunk skrev:Så kom du i gang med dit dødløft :D
Kan se at du lige var oppe og snuse til 80kg - fedt at det ikke gav anledning til bøvl med ryggen!
Så er du i gang igen =D>

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster