Stats:
Alder:22
Højde: 188
Vægt:81,1 (start fra cut 77,5)
Dagligt kcal indag: 3000 kcal.
Jeg har nu bulket i en mdr. Jeg har det godt med det, synes jeg lave nogle gode gains, så trænings mæssig er det helt fint:) Jeg startede med at bulke efter en laaaang cut periode, hvor jeg kom ned på 6-7% fedt. Jeg lavede den "fejl" bare at hjerne kcals efter mit cut, hvor jeg nok skulle have øget mit kcal indtag stille og roligt uge til uge. Nå men sket er sket og jeg er blevet klogere til næste gang
.Jeg havde aldrig rigtig " bulket" før, og vidste derfor ikke, hvad mit ligevægtsindtag var. Så jeg tog beregneren her på siden, og den sagde 3000kcal, jeg vidste godt, at man ikke kan regne med dette men jeg tænkte det var et ok. udgangspunkt. Jeg valgte derfor at starte ud med at spise 3000kcal dagligt og så se, hvor det ville tage mig hen. Da jeg blev ved med, at tage på tænkte jeg, at der ikke var nogen grund til at hæve det, selvom det ifølge beregnerne kun var mit ligevægtsindtag, som det så ikke var.
Mit problem ligger lidt i, at jeg nok har taget en lille smule for meget på, da næsten har taget 4 kg på på en måned. Jeg er klar over at meget af det er vand men jeg mener stadig, at næsten 4 kg er for meget, og jeg kan også se, at der er komme lidt mere fedt på maven, dog ikke det store. Da jeg gerne ville lave et moderat bulk og ikke bare gå all in, så synes jeg, at der bør justeres lidt.
Så spørgsmålet er skal jeg sænke mine kcals eller lave noget cardio et par gange om ugen, og hvilket form for cardio?
Så mindre mad VS cardio, for at sætte tempoet på vægtøgningen lidt ned (ikke i stå)
Det skal lige siges, at jeg også stoppede med at ryge under mit bulk (ca. 2 uger inde), så det har nok også øget vægtøgningen lidt. Men der er ikke en dag, hvor jeg er gået over de 3000 kcal, så har ikke spist mere af den grund.
Kunne være lækkert at hører nogle kommentarer, idéer eller foreslog.
På forhånd tak

Er du meget aktiv udover din styrketræning?