Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Ronzefar skrev:Jeg bor selv omkring 30 km fra Løkken og der sker virkelig intet mere og det har det faktisk ikke gjort de sidste par år, men jeg har hørt godt om Skagen og Blokhus her den sidste tid

Dingo skrev:Ronzefar skrev:Jeg bor selv omkring 30 km fra Løkken og der sker virkelig intet mere og det har det faktisk ikke gjort de sidste par år, men jeg har hørt godt om Skagen og Blokhus her den sidste tid
Det er egentlig sjovt som Løkken bare er afgået ved døden... Er det manglende aktiviteter og markedsføring eller er det pga mere interessante tilbud andetsteds tror du ?

Franz_Beckenbauer skrev:Dingo skrev:Ronzefar skrev:Jeg bor selv omkring 30 km fra Løkken og der sker virkelig intet mere og det har det faktisk ikke gjort de sidste par år, men jeg har hørt godt om Skagen og Blokhus her den sidste tid
Det er egentlig sjovt som Løkken bare er afgået ved døden... Er det manglende aktiviteter og markedsføring eller er det pga mere interessante tilbud andetsteds tror du ?
Såvidt jeg ved var det byen som gjorde alt for at få lavet om på byens image, så det blev et mere familievenligt sted. Problemet var vidst at til sidst så blev stedet simpelthen for overbelastet af bl.a. vold og stoffer.
Hvis man skal til Jylland er det så ikke efterhånden Fanø eller Rømø (kan ikke lige huske hvilken) hvor der efterhånden sker en del?

Franz_Beckenbauer skrev:Dingo skrev:Ronzefar skrev:Jeg bor selv omkring 30 km fra Løkken og der sker virkelig intet mere og det har det faktisk ikke gjort de sidste par år, men jeg har hørt godt om Skagen og Blokhus her den sidste tid
Såvidt jeg ved var det byen som gjorde alt for at få lavet om på byens image, så det blev et mere familievenligt sted. Problemet var vidst at til sidst så blev stedet simpelthen for overbelastet af bl.a. vold og stoffer.
Hvis man skal til Jylland er det så ikke efterhånden Fanø eller Rømø (kan ikke lige huske hvilken) hvor der efterhånden sker en del?

Ronzefar skrev:Det er præcis den grund som Franz skriver problemet var så bare at by styret ikke tænkte på alle de penge de ville tabe ved at jage de unge ud af byen og det har siden gjort at mange butikker og spise steder simpelthen måtte dreje nøglen om.

Dog skal det lige siges at der altså sker mest derovre i uge 28... Men hele sommeren er der super dejligt... 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster