Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

marcophilip skrev:Hej alle, jeg tænkte på om kaffe går ud over styretræning, og indholder det mange kalorier ?? for jeg drikker ca 2-4 kopper om dagen, så ville lige høre om det kan skade min træning

WILD-ZYC skrev:men nu snakker vi jo 2-4 kopper troels ;)

Troels Toft skrev:WILD-ZYC skrev:men nu snakker vi jo 2-4 kopper troels ;)
2-3 kopper kan forhøje kortisolen rigtig meget

lol
WILD-ZYC skrev:du dygtig til at google min ven..
Men hvis du har et liv som midt betyder det ikke en skidlol

WILD-ZYC skrev:skøre elg, de der stresshormoner 2-4 kopper kan give betyder ikke en skid hvis du ikke har en stresset hverdag.

Kæmperen skrev:3 koper kaffe om dagen skulle i følge flere undersøgelser have en sundhedsfremmende effekt

Thraundil skrev:Kæmperen skrev:3 koper kaffe om dagen skulle i følge flere undersøgelser have en sundhedsfremmende effekt
Ja det er også rigtigt - for kvinderfor mænd er kaffe ikke godt. Og lad os så også lige nævne at kaffe indeholder 47 forskellige gifte

mikkel_baech skrev:Thraundil skrev:Kæmperen skrev:3 koper kaffe om dagen skulle i følge flere undersøgelser have en sundhedsfremmende effekt
Ja det er også rigtigt - for kvinderfor mænd er kaffe ikke godt. Og lad os så også lige nævne at kaffe indeholder 47 forskellige gifte
ja i så store mængder at jeg er stoppet med at sætte penge ind til pension, hvis jeg rammer 30 så er jeg taknemmelig !

Thraundil skrev:mikkel_baech skrev:Thraundil skrev:Kæmperen skrev:3 koper kaffe om dagen skulle i følge flere undersøgelser have en sundhedsfremmende effekt
ja i så store mængder at jeg er stoppet med at sætte penge ind til pension, hvis jeg rammer 30 så er jeg taknemmelig !
You'd better be! :p

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster