Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bay skrev:Mener faktisk Spec har postet noget på boardet om det for lidt tid siden.

schulz skrev:Bay skrev:Mener faktisk Spec har postet noget på boardet om det for lidt tid siden.
Linky link, ihvertfald ikke under bodybuilding & fitness.

schulz skrev:Bay skrev:Mener faktisk Spec har postet noget på boardet om det for lidt tid siden.

specter skrev:schulz skrev:Bay skrev:Mener faktisk Spec har postet noget på boardet om det for lidt tid siden.
Kai skulle opereres.. Branch warren er også ude efter at være faldet ned af sin trappe og delvist have revet sin venstre triceps af..

Bork skrev:Branch, Kai og Martinez er mine favoritter. Sikke noget bæ

Poliquin skrev:Bork skrev:Branch, Kai og Martinez er mine favoritter. Sikke noget bæ
Tvivler på nogen af de 3 alligevel ville ende i top 2 eftersom Wolf og Jay er GIFTIGE i år!

Bork skrev:Poliquin skrev:Bork skrev:Branch, Kai og Martinez er mine favoritter. Sikke noget bæ
Tvivler på nogen af de 3 alligevel ville ende i top 2 eftersom Wolf og Jay er GIFTIGE i år!
Nej det kan jeg kun give dig ret i. Men de er stadig mine personlige favoritter blandt den eventuelle "O" lineup.
Bliver vildt spændende at se Wolf og Jay imo.

schulz skrev:Bork skrev:Poliquin skrev:Bork skrev:Branch, Kai og Martinez er mine favoritter. Sikke noget bæ
Nej det kan jeg kun give dig ret i. Men de er stadig mine personlige favoritter blandt den eventuelle "O" lineup.
Overvej nu hvor meget Jay og Wolf faktisk ligner hinanden med frisyren osv

Poliquin skrev:schulz skrev:Bork skrev:Poliquin skrev:Bork skrev:Branch, Kai og Martinez er mine favoritter. Sikke noget bæ
Og?

schulz skrev:Bork skrev:Poliquin skrev:Bork skrev:Branch, Kai og Martinez er mine favoritter. Sikke noget bæ

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster