Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

love-bb skrev:er det godt at drikke lidt kakao inden man skal i seng??

Gaxe skrev:love-bb skrev:er det godt at drikke lidt kakao inden man skal i seng??
Hvorfor spørger du ikke bare i den kakao tråd du allerede har lavet ?

BigSexy skrev:hvordan beregner man sin Vedligeholdelsesindtag hvis det overhovedet er muligt ??
sidder læser lidt om det men kan sku ikke finde frem til en måde at beregne det på...

BigSexy skrev:hvordan beregner man sin Vedligeholdelsesindtag hvis det overhovedet er muligt ??
sidder læser lidt om det men kan sku ikke finde frem til en måde at beregne det på...

Minibok skrev:Som taget direkte fra artiklen er der 100g unødvendigt sukker i kakao, det er dyrrere, ekstra kcal etc.

Misterhamper skrev: 35g proteinpulver koster 5 kr, 1 liter kakao koster 7 kr (som indeholder omkring 5x så mange kalorier, hvilket er en GOD ting)

Minibok skrev:Kan du sige mig hvad der er nødvendigt ved sukker om aftenen, sammen med Kasein? Sukker giver et kort insulin boost som vil gøre dig lettere modtagelig overfor protein, men når Kasein er langsomtoptageligt ser jeg ikke din pointe. Der er 80% Kasein og 20% Valle protein i Kakao.
Når du tager udgangspunkt i det første jeg sagde om proteinet i Kakao, ville du så ikke give mig ret i at det ville være bedre at få de kalorier du får i en kakao gennem noget andet og sundere? Du kan heller ikke sætte det op så sort/hvidt, at kalorier lige pludselig er godt for alle. Det kommer an på dit kalorie indtag i forvejen.
Jeg mener bare at protein pulver og andet sund kost er et bedre alternativ, til Kakao som er mere usundt og endda også dyrrere - ISÆR om aftenen.

Der er ikke 100g unødvendigt sukker i kakao. Sukker er btw ikke unødvendigt. Og der er kun 52g hvid sukker per liter kakao, da normal mælk indeholder 48g mælkesukker. Kakao er ikke dyrere end proteinpulver. 35g proteinpulver koster 5 kr, 1 liter kakao koster 7 kr (som indeholder omkring 5x så mange kalorier, hvilket er en GOD ting)

Gozo skrev:Der er ikke 100g unødvendigt sukker i kakao. Sukker er btw ikke unødvendigt. Og der er kun 52g hvid sukker per liter kakao, da normal mælk indeholder 48g mælkesukker. Kakao er ikke dyrere end proteinpulver. 35g proteinpulver koster 5 kr, 1 liter kakao koster 7 kr (som indeholder omkring 5x så mange kalorier, hvilket er en GOD ting)
Du siger, at kakao er bedre, da det indeholder flere kalorier. Da tråden omhandler indtag før sengetid, er det oplagt at tro, at det er det du taler om?
Hehe, alt er vel bedre end ingen mad. Men nu bor vi ikke i Afrika, og har faktisk et valg.

Misterhamper skrev:Gozo skrev:Der er ikke 100g unødvendigt sukker i kakao. Sukker er btw ikke unødvendigt. Og der er kun 52g hvid sukker per liter kakao, da normal mælk indeholder 48g mælkesukker. Kakao er ikke dyrere end proteinpulver. 35g proteinpulver koster 5 kr, 1 liter kakao koster 7 kr (som indeholder omkring 5x så mange kalorier, hvilket er en GOD ting)
Du siger, at kakao er bedre, da det indeholder flere kalorier. Da tråden omhandler indtag før sengetid, er det oplagt at tro, at det er det du taler om?
Hehe, alt er vel bedre end ingen mad. Men nu bor vi ikke i Afrika, og har faktisk et valg.
Man kan umuligt nøjes med 150 kcal eller hvor meget der nu er i en scoop whey hvis man vil blive stor. 600 kcal er faktisk tæt på at være det perfekte antal kalorier lige før sengetid. Jeg plejer selv at tage 70g whey, 300ml mælk og 6g fiskepiller også evt en rugbrødsmad, det er vidst også omkring de 600.

Misterhamper skrev:Gozo skrev:Der er ikke 100g unødvendigt sukker i kakao. Sukker er btw ikke unødvendigt. Og der er kun 52g hvid sukker per liter kakao, da normal mælk indeholder 48g mælkesukker. Kakao er ikke dyrere end proteinpulver. 35g proteinpulver koster 5 kr, 1 liter kakao koster 7 kr (som indeholder omkring 5x så mange kalorier, hvilket er en GOD ting)
Man kan umuligt nøjes med 150 kcal eller hvor meget der nu er i en scoop whey hvis man vil blive stor. 600 kcal er faktisk tæt på at være det perfekte antal kalorier lige før sengetid. Jeg plejer selv at tage 70g whey, 300ml mælk og 6g fiskepiller også evt en rugbrødsmad, det er vidst også omkring de 600.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster