Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1138
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1136

Følg bodybuilding.dk på

kalorieindtag

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

hej BB!

Jeg er (næsten) nybegynder, i det jeg har trænet i alt 4 måneder strakt ud over to år.. Men nu, eftersom jeg ingen sport dyrker, vil til at træne intensivt!

Men nu til sagen: Hvis min vægt i det lange løb ikke har ændret sig i lang tid og jeg har den smule fedt under navlen (Spinkel bygget) som jeg altid har haft, kan jeg så regne med at jeg ligger med et kalorieindtag, der er stabilt, hvor jeg ikke får for mange eller for få kalorier?
Skal jeg måske finde ud af hvor mange kalorier jeg indtager pr. dag i løbet af en uge, eller er overstående godt nok?

Håber i kan hjælpe :)

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hvis ikke du tager på, så bygger du heller ikke muskelmasse. Simple. mere mad

-glemte at tilføje, at det var før jeg begyndte at træne. Nu hvor jeg træner drikker jeg 2l mælk (ja, det er usundt) + weight gainer på træningsdage og 3l mælk de dage hvor jeg ikke træner. Det svarer til 1200 ekstra kalorier pr. dag, hvor jeg samtidig prøver at spise så meget (eller så lidt) som jeg altid har gjort.