Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1138
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1136

Følg bodybuilding.dk på

kalorieindtag

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

hej BB!

Jeg er (næsten) nybegynder, i det jeg har trænet i alt 4 måneder strakt ud over to år.. Men nu, eftersom jeg ingen sport dyrker, vil til at træne intensivt!

Men nu til sagen: Hvis min vægt i det lange løb ikke har ændret sig i lang tid og jeg har den smule fedt under navlen (Spinkel bygget) som jeg altid har haft, kan jeg så regne med at jeg ligger med et kalorieindtag, der er stabilt, hvor jeg ikke får for mange eller for få kalorier?
Skal jeg måske finde ud af hvor mange kalorier jeg indtager pr. dag i løbet af en uge, eller er overstående godt nok?

Håber i kan hjælpe :)

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hvis ikke du tager på, så bygger du heller ikke muskelmasse. Simple. mere mad

-glemte at tilføje, at det var før jeg begyndte at træne. Nu hvor jeg træner drikker jeg 2l mælk (ja, det er usundt) + weight gainer på træningsdage og 3l mælk de dage hvor jeg ikke træner. Det svarer til 1200 ekstra kalorier pr. dag, hvor jeg samtidig prøver at spise så meget (eller så lidt) som jeg altid har gjort.

mads7678 skrev:-glemte at tilføje, at det var før jeg begyndte at træne. Nu hvor jeg træner drikker jeg 2l mælk (ja, det er usundt) + weight gainer på træningsdage og 3l mælk de dage hvor jeg ikke træner. Det svarer til 1200 ekstra kalorier pr. dag, hvor jeg samtidig prøver at spise så meget (eller så lidt) som jeg altid har gjort.

thats lotta milk
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: 9530 Støvring

Træner her: Fitness World Aalborg
SPH GYM

Kostplan: Vis kostplan

På hvilken måde har du trænet 4 md strakt over 2 år og i hvilken grad vil du oplyse os ud fra den information hvordan vi kan hjælpe dig med information baseret på den smule viden?

Alt er relativt.
Mr BB Statue siger, træn hårdt spis fornuftigt og sov godt.
Brugeravatar

Geografisk sted: DK

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 160.00

Logbog: Ingen logbog

MChristensen skrev:
mads7678 skrev:-glemte at tilføje, at det var før jeg begyndte at træne. Nu hvor jeg træner drikker jeg 2l mælk (ja, det er usundt) + weight gainer på træningsdage og 3l mælk de dage hvor jeg ikke træner. Det svarer til 1200 ekstra kalorier pr. dag, hvor jeg samtidig prøver at spise så meget (eller så lidt) som jeg altid har gjort.

thats lotta milk

3l mælk er da ikke så meget.

hvorfor er det usundt at drikke 2l mælk om dagen? Hvis du opfylder alle dine makro- og mikronutrient-behov, er der da ikke noget galt i at drikke 2l mælk om dagen. Altså. Såfremt du ikke er laktoseintolerant. I så fald er det en ret dårlig ide
There are people who say that they can and there are people who say that they cant

Both are usually right
Brugeravatar

Reputation point: 15

Mr Statue skrev:På hvilken måde har du trænet 4 md strakt over 2 år og i hvilken grad vil du oplyse os ud fra den information hvordan vi kan hjælpe dig med information baseret på den smule viden?

Alt er relativt.

Startede med fullbody for 2 år siden i 2 måneder. Startede 1 år efter med 2-split i 1 måned. Startede igen lige før sommerferien, kørte 2-split og stoppede da sommerferien startede.

Du skriver, at jeg skal oplyse noget ud fra den information jeg har givet jer. Mener du, at du vil have mere information omkring mig, min vægt nu og i tidens løb, højde osv?

Ioxer skrev:
MChristensen skrev:

thats lotta milk

hvorfor er det usundt at drikke 2l mælk om dagen? Hvis du opfylder alle dine makro- og mikronutrient-behov, er der da ikke noget galt i at drikke 2l mælk om dagen. Altså. Såfremt du ikke er laktoseintolerant. I så fald er det en ret dårlig ide

Det er ren religion, at jeg mener det er usundt. Der er visse studier der indikerer, at for meget mælk er meget til at udvikle prostatakræft m.v.
Større chance for hjertekarsygdomme, da mælken er homogeniseret. Don't ask why :)

Alt sammen er religion. Jeg er bare dum nok til at tro på det :)

Ioxer skrev:
MChristensen skrev:

thats lotta milk

not sure if serious..
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: 9530 Støvring

Træner her: Fitness World Aalborg
SPH GYM

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster