Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1160
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1158

Følg bodybuilding.dk på

kammerat er ved at dumme sig

Udskriv emne

Diskussion af doping og konsekvenserne heraf

Tilbage til Doping

Hejsa undskyld jeg skriver sådan her men jeg har en kammerat der er ved at dumme sig gevaldigt, jeg har trænet sammen med ham i næsten 2 måneder nu og vi er begge overvægtige "derfor vi gik igang" men nu overvejer han og tage krudt noget der hedder Oxier/Oxyer har ikke forstand på det, og har sådan set heller ikke lyst til at gøre det.
men nu kommer problemet, jeg vil gerne træne clean men det er svært når jeg vil komme til at se hvor hurtigt han vokser i forholdt til mig. så vil da sige tanken har slået mig men bliver nød til at holde mig til at lade være for min krop og helbred's skyld.
men hvad vil der helt præcist ske hvis han begynder og tage de der piller selvom han er kraftig?
når jeg siger kraftig er det 105kg plus. og det er ikke just muskler.
bliver han tykkere? så har jeg lidt at argumentere mod ham med.
tusind tak for hjælpen
Slapmeh

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 60.00
- Squat: 90.00
- Dødløft: 80.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hvis han har meget fedt på kroppen vil han højest sansynligt komme til at se endnu større og klumpet ud.

Du kan jo evt. fortælle ham at han vil komme til at se mere veltrænet ud hvis han taber sig lidt istedetfor.
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00

Galleri: Vis galleri (5)
Kostplan: Vis kostplan

Oxy er stærke sager. Han vil binde en masse væske så han kommer til at ligne en badebold mens han bruger dem :wink: Hvis han indtage dem oralt udsætter hans sit lever for en meget voldsom omgang stress.

Kan vil uden tvivl tage noget muskelmasse på - men det vil ryge af igen, hvis han ikke har styr på træning, kost og PCT. En anden spørgsmål er om de ekstra kilo overhovedet vil pynte på ham med den vægt?

Alt i alt ville det være idioti :wink: Han ville have meget bedre af at komme på en kostplan + god motion - så skal du se mirakler :wink:
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Bay skrev:Oxy er stærke sager. Han vil binde en masse væske så han kommer til at ligne en badebold mens han bruger dem :wink: Hvis han indtage dem oralt udsætter hans sit lever for en meget voldsom omgang stress.

Kan vil uden tvivl tage noget muskelmasse på - men det vil ryge af igen, hvis han ikke har styr på træning, kost og PCT. En anden spørgsmål er om de ekstra kilo overhovedet vil pynte på ham med den vægt?

Alt i alt ville det være idioti :wink: Han ville have meget bedre af at komme på en kostplan + god motion - så skal du se mirakler :wink:

hehe vil jeg sige ta dem hvis du vil ligne en badebold, tusind tak for hjælpen :)

Styrkeliste
- Bænkpres: 60.00
- Squat: 90.00
- Dødløft: 80.00

Slapmeh skrev:
Bay skrev:Oxy er stærke sager. Han vil binde en masse væske så han kommer til at ligne en badebold mens han bruger dem :wink: Hvis han indtage dem oralt udsætter hans sit lever for en meget voldsom omgang stress.

hehe vil jeg sige ta dem hvis du vil ligne en badebold, tusind tak for hjælpen :)

Svjv findes de kun i pilleform. Og de skader leveren MEGET

Han vil få en stor styrke de 4-6 uger han nu tager dem. Men det næste månede vil han pisse alle hans gainede kg væk:)
Og ja, de giver meget væske i kroppen = store kinder :D

Geografisk sted: Århus

Logbog: Ingen logbog

jakobsen skrev:
Slapmeh skrev:

Svjv findes de kun i pilleform. Og de skader leveren MEGET

Han vil få en stor styrke de 4-6 uger han nu tager dem. Men det næste månede vil han pisse alle hans gainede kg væk:)
Og ja, de giver meget væske i kroppen = store kinder :D

Mere sjovt er det, at de kosmetiske bivirkninger er de "værste" for unge mennesker... Såsom oppusthed, tævepatter, og bumser... når der er ting der er værrer end det :lol:
Brugeravatar

Træner her: Performance Gym

Galleri: Vis galleri (13)

Tilbage til Doping

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster