Kort og godt så er jeg færdig med min cutte periode og jeg ønsker nu at lean bulke, da jeg ikke ønsker at blive en tyk prop igen. Derfor var mit håb at jeg kunne gaine muskler uden at tage for meget fedt på (Klicheen over dem alle). Derfor havde jeg planer om at ligge i et så lille overskud at jeg tog en 2-300 G på pr. uge.
Da jeg cuttede lå jeg i et 23-2400 kcal underskud og jeg ville derfor i min nye kostplan forsøge mig frem og finde et overskud hvor jeg kun tog ovenstående på.
MEN......
Jeg har nu lavet mig en kostplan som skulle passe til mine indtag i fedt, protei etc. jeg ligger nu på omkring 2500 kcal, hvilket ikke er det store og burde vel egentlig ikke være et decideret overskud, alligevel tager jeg på! Jeg er gået fra 72,6 kg- 73 kg på blot en uge. Kan det virkelig være rigtigt at mit ligevægtindtag ikke er højere og at jeg allerede ligger i overskud?
Kostplanen:
Jeg træner B2B II (6 gange ugentligt) med 20 min cardio og fodbold 1 gang om ugen.
Gode råd er dyre det ved jeg, men det frustrere mig sgu en del!
Skal jeg bare forsætte med kostplanen eller hvad ville i gøre, hvis i skulle nå førnævnte mål?
På forhånd tak