Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Nielze skrev:Jeg tror snarere løsningen for dig er afstressende midler. Det kan være meditation, musik, en bog eller lignende. Alternativt kan du også finde ud af hvad roden til dit stress er, og bearbejde det. Jeg har ikke noget konkret belæg for at sige at du er en stresset mand, men det er som regel det, der holder folk vågne.
Du kan godt prøve at købe ZMA, men det er næppe den ultimative løsning. Ellers har produktet jo også andre egenskaber.

Labze skrev:Nielze skrev:Jeg tror snarere løsningen for dig er afstressende midler. Det kan være meditation, musik, en bog eller lignende. Alternativt kan du også finde ud af hvad roden til dit stress er, og bearbejde det. Jeg har ikke noget konkret belæg for at sige at du er en stresset mand, men det er som regel det, der holder folk vågne.
Du kan godt prøve at købe ZMA, men det er næppe den ultimative løsning. Ellers har produktet jo også andre egenskaber.
Tak for svaret, nu fik jeg nok undladt noget vigtigt information i at jeg har en form af ADHD som nok i stor grad bidrager til at jeg ikke kan lukke af om natten. Problemet er dog vokset betydeligt på det sidste hvilket på det sidste har resulteret i at jeg ikke kan overnatte med min kæreste da hendes bevægelser og mindste lyde er med til at holde mig vågen.
Har prøvet med musik og læse en bog før sengetid desværre er ingen løsning effektiv, musik holder mig vågen i det når musikken kører kan jeg ikke få mine tanker fra det. Ligger jeg og læser en bog, begynder jeg hurtig at blive træt og føle mig i det rigtige stadie men ligeså snart jeg så ligger mig til ro og lukker øjnene så er jeg pludselig 'frisk' igen.
Min læge anbefaler at tage medicin i mod det, en form af sove medicin, men håber på mere 'naturlige' midler i det jeg ser det andet som en ueffektiv kortvarig løsning.

MadPanda skrev:Labze skrev:Nielze skrev:Jeg tror snarere løsningen for dig er afstressende midler. Det kan være meditation, musik, en bog eller lignende. Alternativt kan du også finde ud af hvad roden til dit stress er, og bearbejde det. Jeg har ikke noget konkret belæg for at sige at du er en stresset mand, men det er som regel det, der holder folk vågne.
Tak for svaret, nu fik jeg nok undladt noget vigtigt information i at jeg har en form af ADHD som nok i stor grad bidrager til at jeg ikke kan lukke af om natten. Problemet er dog vokset betydeligt på det sidste hvilket på det sidste har resulteret i at jeg ikke kan overnatte med min kæreste da hendes bevægelser og mindste lyde er med til at holde mig vågen.
Har prøvet med musik og læse en bog før sengetid desværre er ingen løsning effektiv, musik holder mig vågen i det når musikken kører kan jeg ikke få mine tanker fra det. Ligger jeg og læser en bog, begynder jeg hurtig at blive træt og føle mig i det rigtige stadie men ligeså snart jeg så ligger mig til ro og lukker øjnene så er jeg pludselig 'frisk' igen.
Min læge anbefaler at tage medicin i mod det, en form af sove medicin, men håber på mere 'naturlige' midler i det jeg ser det andet som en ueffektiv kortvarig løsning.
Hvordan ser det ud mht. tv inden sengetid, lys og andet spændende i rummet?
Desuden har jeg prøvet at falde i søvn til en bog og vågne ved, at den klappede over mig. Du skal bare blive ved med at læse, og så kan du eventuelt genlæse kapitlet den efterfølgende dag.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster