Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1451
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1450

Følg bodybuilding.dk på

Kastet op efter NO Xplode?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hey..

jeg er idag begyndt på både stackers (1 om morgenen og en til frokost) (uden effe ofc), og BSN No Xplode.

jeg fik det desværre så dårligt under træning 45 min efter jeg havde taget NO Xplode at jeg skulle kaste op :S andre der har prøvet dette? (PS. jeg tog ca. 1 - 1,3 scoop pulver)

Det skal også siges at jeg desværre ikke fik sovet mere end 4 timer om natten, kan det være grunden til at jeg kastede op? eller tror i det skyldes NO Xplode?
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

det skal lige siges at det er første gang jeg har prøvet Pre Workout Produkter, som NO Xplode
Brugeravatar

Første post fra min side.
Jeg har også oplevet noget lignede. Havde brugt N.O. explode i ca. 2 uger og tænkte at jeg skulle give den ekstra gas idag (havde nok også kun sovet de ca. 6 timer) så jeg tog 2-2.5 scoops. Efter tung benpres, squat og halvvejs inde i dødløft brækkede jeg mig ud over mine bukser (ramte kanten af toilettet) og måtte stopppe træningen da mine bukser var sålet til og jeg var dårlig. Blev også nød til at stå af bussen før tid for at brække mig igen på vej hjem.
Er også interesseret i om det skyldes for hårdt træning eller selve produktet, kompineret med dårlig morgenmad, dårlig søvn eller lignende?

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Vis kostplan

grundet til dette kan også være, at i putter for lidt vand i ? kan godt være´, at jeres maver vil får det bedere med anden blandings forhold , aka mere vand :-k

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 120.00

Måske er det et højt indtag af koffein der har givet kvalme. Alternativt kan det være de azo-farvestoffer produktet indeholder der kan give en allergisk reaktion.
De opførte sig som vilde dyr. De hverken røg eller drak.
Brugeravatar

Træner her: Fitnessmaster Hadsund

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 170.00

Galleri: Vis galleri (10)

tror ikke det har noget med koffeinen at gøre da der ca er 100 mg koffein per servering (1 Scoop) og jeg tager koffein-caps/stackers med 300 mg i.
ang vand bruger jeg ca 0,5 l vand til 20 g. pulver (1scoop)..

"håber" det har været pga dårlig søvn.. kan jo evt, også godt være fordi som du siger pga. farvestoffer :/
Brugeravatar

Nok for meget koffein. Har selv prøvet det samme med to scoops no-xplode og et par koffeinpiller = Kvalme og 'tømmermænd' i et par dage.
Min log er mere uduelig end mic's.
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Aalborg Styrkeløfter Klub

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 180.00

Hmm jeg kører 2-3 scoops men har oplevet at få det skidt hvis man som der står på pakken tager det på 100% tom mave.. nu ved jeg heller ikke hvordan dit smager mit er meget meget syrligt.. kan være det er for syrligt til din mave og derved fremprovokerer opkastning - altså at der skal mere vand i?

Skurk skrev:ang vand bruger jeg ca 0,5 l vand til 20 g. pulver (1scoop)..

Jeg kører en kvart liter til 2 scoops - jeg har lidt syre fornemmelse i maven (bøvser lidt) og kan godt mærke maven ikke er helt vild med det, kan være det er det samme med dig?
Brugeravatar

Reputation point: 35

ja mit er også utroligt syrligt, men tager kalk tilskud, som jo er en base, så min syre-base balance burde være i orden :)

men nu vil jeg prøve det igen imorgen og så kun tage en halv scoop i stedet :)

så håber jeg at en masse søvn i nat vil gøre at jeg får det bedre :)
Brugeravatar

Wellendorph skrev:Første post fra min side.
Jeg har også oplevet noget lignede. Havde brugt N.O. explode i ca. 2 uger og tænkte at jeg skulle give den ekstra gas idag (havde nok også kun sovet de ca. 6 timer) så jeg tog 2-2.5 scoops. Efter tung benpres, squat og halvvejs inde i dødløft brækkede jeg mig ud over mine bukser (ramte kanten af toilettet) og måtte stopppe træningen da mine bukser var sålet til og jeg var dårlig. Blev også nød til at stå af bussen før tid for at brække mig igen på vej hjem.
Er også interesseret i om det skyldes for hårdt træning eller selve produktet, kompineret med dårlig morgenmad, dårlig søvn eller lignende?

jeg poster lige imorgen aften, hvordan det er gået ;) så må vi se om det var pga. søvn eller hvad der har gjort vi har kastet op :/
Brugeravatar

Det skal lige siges at det kun var den ene gang at det skete. Jeg ville mene at jeg blandede op med nok vand, brugte nok 0.8-1 liter i alt :)

Jeg får altid kvalme når jeg har spist no-explode og så begynder at træne. Kunne godt tænke mig at vide hvorfor det sker, så kigger lige med her :´)

lfrederikv skrev:Jeg får altid kvalme når jeg har spist no-explode og så begynder at træne. Kunne godt tænke mig at vide hvorfor det sker, så kigger lige med her :´)

.. hvis du ALTID får kvalme af produktet, hvorfor så fortsætte med at tage det ?!? Din krop prøver sgu' nok at fortælle dig etellerandet.

:whistle:
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

Skurk skrev:Hey..

jeg er idag begyndt på både stackers (1 om morgenen og en til frokost) (uden effe ofc), og BSN No Xplode.

jeg fik det desværre så dårligt under træning 45 min efter jeg havde taget NO Xplode at jeg skulle kaste op :S andre der har prøvet dette? (PS. jeg tog ca. 1 - 1,3 scoop pulver)

Det skal også siges at jeg desværre ikke fik sovet mere end 4 timer om natten, kan det være grunden til at jeg kastede op? eller tror i det skyldes NO Xplode?

Hvor gammel er du og hvor vant er du til at drikke kaffe? 400mg koffein er jo meget på en gang. Jeg har altid drukket meget kaffe og skal nogle gange op på 2 x 300 mg hvis det skal gi noget og det har jeg det fint med. Hvis man ikke er vant til koffein kan en od give kvalme, hovedpine og rystelser. Tag en mindre dose

madsvin skrev:
Skurk skrev:Hey..

Hvor gammel er du og hvor vant er du til at drikke kaffe? 400mg koffein er jo meget på en gang. Jeg har altid drukket meget kaffe og skal nogle gange op på 2 x 300 mg hvis det skal gi noget og det har jeg det fint med. Hvis man ikke er vant til koffein kan en od give kvalme, hovedpine og rystelser. Tag en mindre dose

.. eller en kop kaffe.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

Hvilken stackers r det?

Geografisk sted: København

Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00
- Squat: 60.00