Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Pind skrev:Første skridt er vel at lade være med at vælte lortet i indkøbsvognen. Der næst så find noget andet og bedre at stoppe i hovedet når du har trangen til at fylde lort i ansigtet. Gulerødder er, for mig, et godt middel til at have noget at gnaske i hvis jeg skal holde min trang beskæftiget.

Pind skrev:Første skridt er vel at lade være med at vælte lortet i indkøbsvognen. Der næst så find noget andet og bedre at stoppe i hovedet når du har trangen til at fylde lort i ansigtet. Gulerødder er, for mig, et godt middel til at have noget at gnaske i hvis jeg skal holde min trang beskæftiget.

110811 skrev:Pind skrev:Første skridt er vel at lade være med at vælte lortet i indkøbsvognen. Der næst så find noget andet og bedre at stoppe i hovedet når du har trangen til at fylde lort i ansigtet. Gulerødder er, for mig, et godt middel til at have noget at gnaske i hvis jeg skal holde min trang beskæftiget.
Tak for dit svar.
Er der nogen ide i at droppe kulhydrayer fra ris pasta kartofler osv??

Garik skrev:110811 skrev:Pind skrev:Første skridt er vel at lade være med at vælte lortet i indkøbsvognen. Der næst så find noget andet og bedre at stoppe i hovedet når du har trangen til at fylde lort i ansigtet. Gulerødder er, for mig, et godt middel til at have noget at gnaske i hvis jeg skal holde min trang beskæftiget.
Tak for dit svar.
Ikke i forhold til dine sukkercravings.
I forhold til vægttab/fedtreducering er der.

110811 skrev:Pind skrev:Første skridt er vel at lade være med at vælte lortet i indkøbsvognen. Der næst så find noget andet og bedre at stoppe i hovedet når du har trangen til at fylde lort i ansigtet. Gulerødder er, for mig, et godt middel til at have noget at gnaske i hvis jeg skal holde min trang beskæftiget.
Tak for dit svar.

110811 skrev:Garik skrev:110811 skrev:Pind skrev:Første skridt er vel at lade være med at vælte lortet i indkøbsvognen. Der næst så find noget andet og bedre at stoppe i hovedet når du har trangen til at fylde lort i ansigtet. Gulerødder er, for mig, et godt middel til at have noget at gnaske i hvis jeg skal holde min trang beskæftiget.
Tak for dit svar.
Ikke i forhold til dine sukkercravings.
I forhold til vægttab/fedtreducering er der.
Okay.. synes det virker som en stor mundfuld at undvære rugbrød og kartofler pasta og ris.. men det er heller ikke mit primære mål lige nu - altså fedtreducering. Jeg venter til jeg har født.
Det virker langt mere overskuelig kun at skulle holde mig fra alt lortet..

& det er nok også derfor din sukkertrang er så stor
..
LisaJensen skrev:Hvis du er gravid nu, så er det vidst meget normalt og fylde hovedet med alt muligt man ikke skal& det er nok også derfor din sukkertrang er så stor
..

LisaJensen skrev:I forhold til vægttab/fedtreducering er der.
& det er nok også derfor din sukkertrang er så stor
..[/quote]

Pind skrev:LisaJensen skrev:Hvis du er gravid nu, så er det vidst meget normalt og fylde hovedet med alt muligt man ikke skal& det er nok også derfor din sukkertrang er så stor
..
Graviditet er på ingen måde en undskyldning for at æde lort. Det er rent faktisk vigtigere at holde igen med det under graviditeten end som det er normalt. De udsving der sker i blodsukkeret, de påvirker nemlig ikke kun moderen men også fosteret.
I mine øjne er det dybt uansvarligt ikke at tænke på hvad man stopper i hovedet under en graviditet.
Jeg synes sgu det er flot at TS ikke ønsker den levestil!

Stener skrev:Kold tyrker i en uge, så svinder lysten hurtigt ind. Når jeg få gange får lyst så gør jeg en af følgende:
1. Finder noget sundt at spise
2. Nægter bare lysten og piner mig selv
3. Spiser det og fortryder så meget at der virkelig går lang tid før jeg overhovedet får lysten igen.
Modsat får jeg ofte mere lyst til noget sundt, da jeg ved hvor godt det er for mig. Mad smager oftest rigtig godt for mig når jeg ved der er gode næringsværdier i.

110811 skrev:Pind skrev:LisaJensen skrev:Hvis du er gravid nu, så er det vidst meget normalt og fylde hovedet med alt muligt man ikke skal& det er nok også derfor din sukkertrang er så stor
..
Graviditet er på ingen måde en undskyldning for at æde lort. Det er rent faktisk vigtigere at holde igen med det under graviditeten end som det er normalt. De udsving der sker i blodsukkeret, de påvirker nemlig ikke kun moderen men også fosteret.
I mine øjne er det dybt uansvarligt ikke at tænke på hvad man stopper i hovedet under en graviditet.
Jeg er helt enig med dig - og det er utroligt hvad sukker gør mod kroppen! Jeg er på 3. dag nu uden sukker, jeg har også skåret i kartofler, ris, pasta, brød (men ikke fjernet det helt). Igår var jeg SÅ TRÆT, havde den vildeste hovedpine og koncentrationsbesvær. I dag går det ok, men tænker på sukker konstant! Jeg er chokeret, men det er dælme en øjenåbner. Jeg skal aldrig mere være "afhængig"!!

Pind skrev:110811 skrev:Pind skrev:LisaJensen skrev:Hvis du er gravid nu, så er det vidst meget normalt og fylde hovedet med alt muligt man ikke skal& det er nok også derfor din sukkertrang er så stor
..
Jeg er helt enig med dig - og det er utroligt hvad sukker gør mod kroppen! Jeg er på 3. dag nu uden sukker, jeg har også skåret i kartofler, ris, pasta, brød (men ikke fjernet det helt). Igår var jeg SÅ TRÆT, havde den vildeste hovedpine og koncentrationsbesvær. I dag går det ok, men tænker på sukker konstant! Jeg er chokeret, men det er dælme en øjenåbner. Jeg skal aldrig mere være "afhængig"!!
Det er bare med at hænge i. Det lyder som om det værste er ved at være overstået allerede. Det er stærkt det du gør!
Jeg sagde også nej til KAGE igår aftes og var glad og stolt - selvom svigermor så ret skuffet ud. Så ser jeg også bare frem til maj hvor baby kommer og træning og måske et lille vægttab (eller ihvert fald en omstrukturering af fedtprocent og muskelmasse) kan gå igang! Wuhuu 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster