Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mr Stiff skrev:Tak for the comment kro:) jeg forsøger alt jeg kan med vl greb, det virker som om min bicep og underarm er for stor i forhold til hinanden.
Vil prøve at stå smallere næste gang og holde fokus på mavemuskelaturen

8800 skrev:Hvad skulle begrundelsen være for at holde et VL greb? Jeg kan ikke og det fungerer fint uden.

8800 skrev:Hvad skulle begrundelsen være for at holde et VL greb? Jeg kan ikke og det fungerer fint uden.

Bnaz skrev:8800 skrev:Hvad skulle begrundelsen være for at holde et VL greb? Jeg kan ikke og det fungerer fint uden.
Nemmere at holde albuerne oppe.

Theiskn skrev:Jeg syntes også godt du kan du dybere, prøv at se nogle af OL-løfterne på youtube, det er ASS TO GRASS squat.
Hvis du har probs med at holde fast i stang eller den ruller ud af hænder ved FS, så brug låsegreb, så ligger den meget mere stabilt end hvis du kun har finger spidserne på stangen.

Theiskn skrev:Jeg syntes også godt du kan du dybere, prøv at se nogle af OL-løfterne på youtube, det er ASS TO GRASS squat.
Hvis du har probs med at holde fast i stang eller den ruller ud af hænder ved FS, så brug låsegreb, så ligger den meget mere stabilt end hvis du kun har finger spidserne på stangen.

Bnaz skrev:Theiskn skrev:Jeg syntes også godt du kan du dybere, prøv at se nogle af OL-løfterne på youtube, det er ASS TO GRASS squat.
Låsegreb =
Man bruger ikke låsegreb i front squat.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster