Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

SienZ skrev:Der er 2 års reklamationsret, og den kan du roligt regne med hos Komplett.

Dingo skrev:SienZ skrev:Der er 2 års reklamationsret, og den kan du roligt regne med hos Komplett.
Der er som minimum 2 års reklamationsret på alt jf. købeloven, så det er ikke noget kvalitetsstempel.

SienZ skrev:Dingo skrev:SienZ skrev:Der er 2 års reklamationsret, og den kan du roligt regne med hos Komplett.
Der er som minimum 2 års reklamationsret på alt jf. købeloven, så det er ikke noget kvalitetsstempel.
Det ved jeg godt. Du sågar 6 måneders garanti. Det betyder at butikken skal bevise at DU har ødelagt varen de første 6 måneder. Herefter er det dig selv som skal bevise dem det. Men det jeg mener med "roligt regne med", er at de overholder den. Man har set sager med Getmore osv. hvor de ikke har villet reparere ting, og det har taget flere måneder. Komplett er hurtig, og de stiller ikke spørgsmålstegn ved købers troværdighed.

Startbuilder skrev:SienZ skrev:Dingo skrev:SienZ skrev:Der er 2 års reklamationsret, og den kan du roligt regne med hos Komplett.
Det ved jeg godt. Du sågar 6 måneders garanti. Det betyder at butikken skal bevise at DU har ødelagt varen de første 6 måneder. Herefter er det dig selv som skal bevise dem det. Men det jeg mener med "roligt regne med", er at de overholder den. Man har set sager med Getmore osv. hvor de ikke har villet reparere ting, og det har taget flere måneder. Komplett er hurtig, og de stiller ikke spørgsmålstegn ved købers troværdighed.
Så hvis jeg køber den playstation hos dem OG den går i stykker eller er defekt, skal jeg så bruge penge på at sende den tilbage til komplett for at få den fixet eller dækker de det?

!!! 

lækkert!Dety skrev:du sender bar ind og du modtager nyt produkt meget hurtigt ,
jeg prøvede at jeg modtog nogle forkerte blæsere 2 blå , jeg sku bruge 2 røde.. jeg måtte beholde de 2 blå og de sendte 2 røde ASAP uden omkostninger,
de har 2 års garanti, og 45 dages FULD retur ret
SienZ skrev:Startbuilder skrev:SienZ skrev:Dingo skrev:SienZ skrev:Der er 2 års reklamationsret, og den kan du roligt regne med hos Komplett.
Så hvis jeg køber den playstation hos dem OG den går i stykker eller er defekt, skal jeg så bruge penge på at sende den tilbage til komplett for at få den fixet eller dækker de det?
Jf. købeloven skal de betale fragten. Jeg betalte selv fragten på den ene, men på den anden del gjorde jeg opmærksom på at de skulle huske at betale fragten (75kr), så det gjorde deBare skriv at de skal betale fragten

Asomugha skrev:Jeg købte for 3 uger siden en computer hos komplett, og deres uduelige leveringstider er på ingen måde til at stole på. En af de ting jeg vægtede højt var leveringstiden, fordi jeg var i nød og skulle have fat i en computer meget hurtigt. Der stod 1-2 dage på leveringen, da der var gået 2 dage så var den endnu ikke kommet, så skrev jeg til dem og de beklagede - men der gik 4 dage inden den kom. Som du kan se inde på trustpilot og har kigget derinde, så er jeg ikke den eneste der har haft problemer med at deres leveringstider ikke altid lever op til det de siger.

Asomugha skrev:Jeg købte for 3 uger siden en computer hos komplett, og deres uduelige leveringstider er på ingen måde til at stole på. En af de ting jeg vægtede højt var leveringstiden, fordi jeg var i nød og skulle have fat i en computer meget hurtigt. Der stod 1-2 dage på leveringen, da der var gået 2 dage så var den endnu ikke kommet, så skrev jeg til dem og de beklagede - men der gik 4 dage inden den kom. Som du kan se inde på trustpilot og har kigget derinde, så er jeg ikke den eneste der har haft problemer med at deres leveringstider ikke altid lever op til det de siger.

Odysseus skrev:vi andre kan også gå ind på g2play osvSå at "skaffe" er måske så meget sagt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster