Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

R0mme1 skrev:Jeg er selv på cut(slankekur) for første gang i mit liv nogensinde, og jeg synes også det er hårdt(min mave er tom konstant hehe, og når jeg endelig skal spise, så bliver jeg mæt mega hurtigt). Men det handler bare om at kæmpe for det!
Hvis man holder cuttet i en uge eller 2, så er det meget nemmere at holde rytmen![]()
Men hvor mange kalorier vil du spise hverdag, og hvad er din højde, og vægt?

Maxi skrev:Jeg vil ikke bringe dette indlæg helt ude af sporet. Men er det ikke noget med at det isteddet for at skille sig af med fedtet, tager man mere på?
Hvis der går lange pauser med sult vil kroppen automatisk vænne sig til den periode med sult og lagre energien som fedt, da det er en langtidholdbar energi.
Bella-Nova skrev:Prøv evt. tyggegummi.. Hjælper ofte for mig, men kender også folk det slet ik hjælper på - tværtimod.. Men et forsøg værd![]()
Og ellers masser af protein i måltidet når du så spiser.. Plejer at hjælpe ret meget..

Koustrup skrev:Bella-Nova skrev:Prøv evt. tyggegummi.. Hjælper ofte for mig, men kender også folk det slet ik hjælper på - tværtimod.. Men et forsøg værd![]()
Og ellers masser af protein i måltidet når du så spiser.. Plejer at hjælpe ret meget..
Spiser i forvejen masser af tyggetummi (men det er en anden side af sagen) - så det hjælper desværre nok ikke på mig :-(
Bella-Nova skrev:Nogle bliver også sultne af det.. Måske fordi det virker omvendt på dig? Men skal ikke kunne sige det. Ved bare min mor klager over at blive sulten når du tygger tyggegummi

Koustrup skrev:Bella-Nova skrev:Prøv evt. tyggegummi.. Hjælper ofte for mig, men kender også folk det slet ik hjælper på - tværtimod.. Men et forsøg værd![]()
Spiser i forvejen masser af tyggetummi (men det er en anden side af sagen) - så det hjælper desværre nok ikke på mig :-(

Misse skrev:nej shit hvor jeg kender det der.
Jeg står selv midt i det..... jeg er TOTAL sulten hele tiden og min psyke spiller og ofte et puds.
Lige når jeg har spist tænker jeg MERE MAD.... men efter hånden som jeg har sultet i en uge bliver det bedre.
Min krop kræver simpelthen mindre og mindre mad...

Bella-Nova skrev:Misse skrev:nej shit hvor jeg kender det der.
Jeg står selv midt i det..... jeg er TOTAL sulten hele tiden og min psyke spiller og ofte et puds.
Lige når jeg har spist tænker jeg MERE MAD.... men efter hånden som jeg har sultet i en uge bliver det bedre.
Mindre og mindre mad? Så er du vel heller ik sulten?

Misse skrev:Bella-Nova skrev:Misse skrev:nej shit hvor jeg kender det der.
Mindre og mindre mad? Så er du vel heller ik sulten?
Jo det det er jeg i starten af en diæt de første 4-5 uger er slemme men såå går det over.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster