Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1464
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1462

Følg bodybuilding.dk på

Køreprøve!!!

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

heey folkens...

jeg skal til køreprøve på mandag :shock:

jeg er en af dem der har eksamens angst og er begyndt at gå til psykolog med det, og så har jeg et problem med at svede total meget til prøver og eksamener...

jeg vil spøger om i havde nogle gode råd til køreprøven sårn generelt og alt andet :roll: da jeg er pisse ræd for på mandag, selvom jeg kører helt fint...

Reputation point: 0

Geografisk sted: Vestbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 85.00
- Dødløft: 122.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Har lige været oppe til to køreprøver og det eneste jeg kan sige er: Kør som du plejer - du kører jo helt fint, kig i de blinde vinkler og se efter hvad der sker længere fremme og ikke kun 2 meter fremme. :D

Held og lykke - det skal nok gå! :wink:

Træner her: Klub Herkules Nordborg

Logbog: Vis logbog

Held og lykke med prøven. Du klarer den helt sikkert.
Billede

Geografisk sted: aalborg

Kostplan: Ingen kostplan

Prøv at før en samtale kørende med ham gutten som skal bedømme dig. Det kan hjælpe med at få dig til at slappe af. Der er selvfølgelig nogle som nok slet ikke vil have dette, men de fleste er nu mennesker og prøv at fang et eller andet som interesserer dem. Selvfølgelig skal du ikke sidde og fægte med armene når du fortæller om hvordan du kører military nede i centeret. Men før en stille og rolig samtale, som ikke kræver det store opmærksomhed og tankevirksomhed.

Hvis først du slapper af, så kører du også meget bedre :)

Held og lykke med det herfra!
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Fitness World Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 170.00

Galleri: Vis galleri (1)

Pzo
Selvfølgelig skal du ikke sidde og fægte med armene når du fortæller om hvordan du kører military nede i centeret.

Hahaha :D
Kunne lige se han slap hænderne fra rattet og viste hvordan den skulle køres. :lol:

Rambo-Ringsted
Der er ikke andet for end, at gøre som du plejer også tage det stille og roligt.

Hvis det går helt galt må du lige lave en paralellos med den motorsagkyndige. :lol:

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 98.00
- Dødløft: 140.00

Jeg havde samme problem, jeg bestod ikke første gang pga nerverne, så inden den anden køreprøve ringede jeg til min læge og fik en pille som tog hjertebanken og den uro som kan komme når man er nervøs. hvilket gjorte at jeg var helt rolig under den anden køreprøve. Som jeg bestod.

Geografisk sted: Albertslund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00

Logbog: Ingen logbog

Kig i spejlene, kig dig over skuldrerne og tag det stille og roligt. Kan huske min prøve rimelig tydeligt, og jeg sørgede bare for at komme til at holde stille og være i 1.gear så meget som muligt, så gik tiden meget hurtigere :)

Er du gal jeg svedte også vildt meget hver gang. Det var både til køretimerne og køreprøven. Også selvom jeg havde det helt helt fint med lære og kørte fint så svedte jeg stadigvæk. Specielt ryggen.
Men hvis du siger du køre fint så er der ikke noget at være bange for. Noget andet hvis du har en speciel ting som du ikke er god til, men derimod vil du også fokuserer meget mere på den ting på dagen så det undgås.
Har du også styr på motor rummet?.... kan huske jeg skulle tila t starte bilen og så hen den køresagkyndige mig ud og sagde vi liiige havde glemt at tjekke nogle ting. Og det var jeg ret bange for, for ku ik rigtigt huske det, men det gik.
"Det er ikke værd at dø for, men det er bestemt værd at vove livet for" - General K.G. Hillingsø
Månedens skribent: August 2007

Træner her: Bjørns Wrestling, Træningscentret
Sportshøjskolen
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 265.00

Hvis der er noget du er i tvivl om omkring de spørgsmål der kan komme før i kører ,så SPØRG din lærer først, for alt i verden.. Min lærer og jeg sad og ventede på sagkyndig som var lidt forsinket pga. busserne, og jeg var nu alligevel lidt i tvivl om motorrummet.. Hvor olie dækslet nu lige sad, køler væske osv..
Så det gik vi lige hurtigt ud og tjekkede.. Og din lærer har jo ikke noget i mod det, han viser dig det bare.. Det er bedre at du er i tvivl overfor din lærer end overfor sagkyndig..

Og rimelig heldigt, for da jeg trækker en seddel med spørgsmål på omhandler de lige præcis det vi lige har været ude og kigge på.. Så det kom jo bare som skidt fra en spædkalv..

Når du orienterer dig osv. så gør det virkelig overdrevet. Ikke bare lige dreje hovedet en smule.. sagkyndig skal virkelig kunne se at du kigger!

Og hvis du gør noget som er lidt lunkent, f.eks. trækker ud over midterlinien pga. et eller andet, så orienter dig godt først og så sig f.eks. "Jeg ved godt at man normalt ikke må trække ind over midterlinien, men der lå noget på vejen som kunne have været til fare hvis jeg var kørt hen over det" eller sådan noget..
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Tilbage til Off topic

Brugere online