Hvis der er noget du er i tvivl om omkring de spørgsmål der kan komme før i kører ,så SPØRG din lærer først, for alt i verden.. Min lærer og jeg sad og ventede på sagkyndig som var lidt forsinket pga. busserne, og jeg var nu alligevel lidt i tvivl om motorrummet.. Hvor olie dækslet nu lige sad, køler væske osv..
Så det gik vi lige hurtigt ud og tjekkede.. Og din lærer har jo ikke noget i mod det, han viser dig det bare.. Det er bedre at du er i tvivl overfor din lærer end overfor sagkyndig..
Og rimelig heldigt, for da jeg trækker en seddel med spørgsmål på omhandler de lige præcis det vi lige har været ude og kigge på.. Så det kom jo bare som skidt fra en spædkalv..
Når du orienterer dig osv. så gør det virkelig overdrevet. Ikke bare lige dreje hovedet en smule.. sagkyndig skal virkelig kunne se at du kigger!
Og hvis du gør noget som er lidt lunkent, f.eks. trækker ud over midterlinien pga. et eller andet, så orienter dig godt først og så sig f.eks. "Jeg ved godt at man normalt ikke må trække ind over midterlinien, men der lå noget på vejen som kunne have været til fare hvis jeg var kørt hen over det" eller sådan noget..
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Bodyman,Bodylab