Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1447
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1444

Følg bodybuilding.dk på

kost med nattevagter?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej.

Jeg er lige meldt ind i et vikarbureau, så jeg kan blive kaldt på arbejde når det skal være. Så er det at jeg tænker hvad man gør med kosten? for man har jo spist hele dagen og hvis jeg så bliver kaldt til nattevagt hvad gør jeg så?.. spiser jeg så også hele natten eller skal jeg stadigvæk kun have de kcal ned som jeg skulle i løbet af en hel dag?.

jeg tænker lidt at jeg kommer hjem efter nattevagten og så sover jeg jo så jeg ikke kan få nok kcal dagen efter, så det er vel meget logisk at jeg også skal spise en masse om natten nu hvor man også forbrænder der ik?.

skal bare lige være sikker og er der nogen der ved noget eller har læst noget om hvor meget nattevagter skader ens træninger?.

takker :)
Brugeravatar

Reputation point: 189

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 175.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvis du møder klokken 24, går hjem klokken 8 og sover til klokken 16, skal du jo blot spise de måltider, du ellers ville have fået i tidsrummet 8-16, i tidsrummet 24-8. Simpelt.
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

Garik skrev:Hvis du møder klokken 24, går hjem klokken 8 og sover til klokken 16, skal du jo blot spise de måltider, du ellers ville have fået i tidsrummet 8-16, i tidsrummet 24-8. Simpelt.

takker.. skulle bare lige være sikker da jeg ikke er voldsomt meget inde i hvordan kroppen fungerer endnu :)
Brugeravatar

Reputation point: 189

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Dødløft: 175.00

Jeg tror det som du skal være mest bekymret om er din søvn.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog

Det har nu alligevel en eller anden form for indvirkning på kroppen. Min kone er ved at tabe sig og hun arbejder om natten 7 dage i træk og 7 dage fri. Hun kører 5-6 spinnigs timer hver uge, også de uger hun arbejder. Hun spiser ikke anderledes, men har bare flyttet måltiderne. Det er 110% sikkert at de uge hun arbejder tager hun en anelse på, det er helt uden undtagelse. Hvad der så skyldes vægtøgningen skal jeg ikke kunne svare på.
Logbog for gamle mænd - Persistence beats even talent!

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.
Brugeravatar

Reputation point: 140

Geografisk sted: Aalborg

ThomasMN skrev:Det har nu alligevel en eller anden form for indvirkning på kroppen. Min kone er ved at tabe sig og hun arbejder om natten 7 dage i træk og 7 dage fri. Hun kører 5-6 spinnigs timer hver uge, også de uger hun arbejder. Hun spiser ikke anderledes, men har bare flyttet måltiderne. Det er 110% sikkert at de uge hun arbejder tager hun en anelse på, det er helt uden undtagelse. Hvad der så skyldes vægtøgningen skal jeg ikke kunne svare på.

Formodentlig cortisol eller lignende. Det er umiddelbart ret stressende for kroppen at vende døgnrytmer hele tiden.
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

Garik skrev:
ThomasMN skrev:Det har nu alligevel en eller anden form for indvirkning på kroppen. Min kone er ved at tabe sig og hun arbejder om natten 7 dage i træk og 7 dage fri. Hun kører 5-6 spinnigs timer hver uge, også de uger hun arbejder. Hun spiser ikke anderledes, men har bare flyttet måltiderne. Det er 110% sikkert at de uge hun arbejder tager hun en anelse på, det er helt uden undtagelse. Hvad der så skyldes vægtøgningen skal jeg ikke kunne svare på.

Formodentlig cortisol eller lignende. Det er umiddelbart ret stressende for kroppen at vende døgnrytmer hele tiden.

Ja det er ikke specielt sundt i det lange løb. Men havde ikke lige tænkt på det med cortisol
Logbog for gamle mænd - Persistence beats even talent!

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.
Brugeravatar

Reputation point: 140

Geografisk sted: Aalborg

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster